Uitlaat kosten

1984-1997
Plaats reactie
Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Uitlaat kosten

Bericht door Gele aero » di 02 mei, 2006 15:21

Weet iemand wat het vervangen van het flexibele deel van de uitlaat kost, zit volgens mij een heel klein lekje in? Alvast bedankt.

WJ
Geregistreerd lid

uitlaat

Bericht door WJ » di 02 mei, 2006 15:45

Ik heb dat pas nog laten vervangen, incl arbeidsloon etc ongeveer 150,-

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » di 02 mei, 2006 16:11

Ohh dat valt mee. Ga nog even kijken of gun gum een oplossing is, het gaatje is volgens mij nog niet zo groot, waarschijnlijk ontstaan door iets te versleten motorsteunen die inmiddels gedeeltelijk zijn vervangen (overige over twee weken).
Iemand ervaringen met gun gum, hoor nogal wisselende berichten.

Robert nog 9000
Geregistreerd lid

Bericht door Robert nog 9000 » di 02 mei, 2006 18:18

Volgens mij wordt het hard dus kun je het alleen op stijve delen gebruiken. Als het gaatje in een flexibel deel zit dat steeds beweegt dan zal het er niet lang blijven zitten vrees ik. Je hebt ook een soort bandagemiddel in de handel. Dat is misschien meer geschikt?
Klinkt het niet juist veel mooier met een klein gaatje of moet je naar de APK? :D

geusmans
Geregistreerd lid

Re: uitlaat

Bericht door geusmans » ma 05 jun, 2006 9:16

WJ schreef:Ik heb dat pas nog laten vervangen, incl arbeidsloon etc ongeveer 150,-
koopje :)

ik was 210 kwijt voor dat stukje buis met flexibel stukje er in

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » ma 05 jun, 2006 12:21

mijn vorige 9000 was een 2.3i, mijn huidige een 2.3 turbo; hebben een verschillende uitlaat, met name op het eerste deel. Dan kan natuurlijk een prijsverschil teweegbrengen.

Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » vr 09 jun, 2006 21:03

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Woensdag voor 35 euro een goede gebruikte voorpijp gekocht bij Elferink in Enter, vandaag er onder gezet. Ik merk duidelijk verschil.
Daarvoor heb ik nog wel wat zitten aanrommelen met Gun Gum. Ondanks het kleine gaatje dat bij mij op dezelfde plek zat, vlak voor de uitlaatsteun, vindt ik het dichtplakken met Gun Gum toch maar een tijdelijke oplossing.

Plaats reactie