foto's van de 9000 Aero
-
Jochen
- Geregistreerd lid
Re: foto's van de 9000 Aero
Blijft heel mooi zo'n 9000 Aero!
Maar de eerste bandencentrale die bij mij loodjes aan de buitenkant van mijn velg pitst die gaat er toch niet goed van zijn...

Maar de eerste bandencentrale die bij mij loodjes aan de buitenkant van mijn velg pitst die gaat er toch niet goed van zijn...

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dankje Davinz! Voor mij dé mooiste uit de 9000 serie, maar smaken verschillen!
Is voor mij eigenlijk de ultieme Saab, toen m'n ouders een 900 Turbo gingen kopen bij de Spieghelgarage in Naarden, was ik als klein jongetje van een jaar of 5,6 meteen verliefd op die wagen, er stond er toen eentje op de stoep en ik vond hem fantastisch! Met die mooie grote velgen en dat heerlijke interieur!
Is voor mij eigenlijk de ultieme Saab, toen m'n ouders een 900 Turbo gingen kopen bij de Spieghelgarage in Naarden, was ik als klein jongetje van een jaar of 5,6 meteen verliefd op die wagen, er stond er toen eentje op de stoep en ik vond hem fantastisch! Met die mooie grote velgen en dat heerlijke interieur!
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Jochen
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Jochen, ik heb nog eens even gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat alleen het rechter voorwiel (het wiel van de foto) die grote stukjes lood heeft, de andere wielen hebben allemaal maar een heel klein stukje lood, wat je bijna niet ziet.
Ik denk dat het zonde is om het eraf te gaan halen, zonde als de velg daardoor beschadigd, en je ziet het alleen van dichtbij.
Ik denk dat het zonde is om het eraf te gaan halen, zonde als de velg daardoor beschadigd, en je ziet het alleen van dichtbij.
-
B235R
- Lid van verdienste
-
Jochen
- Geregistreerd lid