wat is er aan te doen als de bout vast zit in de schokbreker en stabilisator?
ik moest de achteras vervangen omdat deze krom was(tegen de stoeprand gegleden met de gladheid,wiel stond er scheef onder).
bij het demonteren van de oude achteras kreeg ik deze niet los heb toen alles er onderuit gehaald nieuwe as er ondergezet en de schokbrekers en stabilisator niet gemonteerd.
iemand een idee?
schokbrekers vervangen achter
-
Manic
- Lid van verdienste
Schokbreker aan de onderzijde openslijpen was de enige remedie die Desmond en ik konden bedenken toen we zijn schokbrekers vervingen (hij heeft er nog nachtmerries van
).
Probleem is dat de bout eigenlijk te lang is (mijns inziens), en door het gewicht, de klappen en de tijd trekt deze krom waardoor deze nauwelijks meer te verwijderen is. Wij zijn eerst ruim een uur bezig geweest om de bout eruit te slaan, en uiteindelijk hebben we maar besloten de kom aan de onderzijde van de schokbreker open te slijpen, dat werkte overigens wel als een tierelier. Gold overigens voor zowel de linker als de rechterzijde.
Greetz,
Dennis
Probleem is dat de bout eigenlijk te lang is (mijns inziens), en door het gewicht, de klappen en de tijd trekt deze krom waardoor deze nauwelijks meer te verwijderen is. Wij zijn eerst ruim een uur bezig geweest om de bout eruit te slaan, en uiteindelijk hebben we maar besloten de kom aan de onderzijde van de schokbreker open te slijpen, dat werkte overigens wel als een tierelier. Gold overigens voor zowel de linker als de rechterzijde.
Greetz,
Dennis
-
Injectie
- Moderator
-
pieter37
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
pieter37
- Geregistreerd lid
heb ze besteld bij de saab dealer incl bout en moer, komen woensdag of donderdag.
zaterdag monteren en dan moet het goed zijn.
nu nog de voorremschijven en blokken.
de uitlaat lekt voor ergens.
en ik heb problemen met de turbo druk, deze komt net in het geblokte gedeelte voor het rode gebied, maar voorheen kwam hij net in het rode gebied. heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
zaterdag monteren en dan moet het goed zijn.
nu nog de voorremschijven en blokken.
de uitlaat lekt voor ergens.
en ik heb problemen met de turbo druk, deze komt net in het geblokte gedeelte voor het rode gebied, maar voorheen kwam hij net in het rode gebied. heeft iemand een idee wat dit kan zijn?