Nieuwe aanwinst

1984-1997
Plaats reactie
evilnyntje
Geregistreerd lid

Nieuwe aanwinst

Bericht door evilnyntje » ma 17 jul, 2006 8:56

Na een tijdje rond te hebben gekeken op dit forum heb ik besloten om toch een 9000 CSE aan te schaffen. Foto's zal ik later plaatsen. Het is er een uit 1993 met 139.000 km op de teller.

Nu vroeg ik mij het volgende af, kan ik de oranje knipperlichten die voor zitten vervangen voor de witte van het nieuwere type? Zoja, moet ik deze bij de dealer aanschaffen of hebben jullie nog tips and tricks of goedkopere adressen.

Alvast bedankt!

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe aanwinst

Bericht door nelfrikandel » ma 17 jul, 2006 10:28

evilnyntje schreef:Na een tijdje rond te hebben gekeken op dit forum heb ik besloten om toch een 9000 CSE aan te schaffen. Foto's zal ik later plaatsen. Het is er een uit 1993 met 139.000 km op de teller.

Nu vroeg ik mij het volgende af, kan ik de oranje knipperlichten die voor zitten vervangen voor de witte van het nieuwere type? Zoja, moet ik deze bij de dealer aanschaffen of hebben jullie nog tips and tricks of goedkopere adressen.

Alvast bedankt!
Gefeliciteerd met je aankoop... Benieuwd naar de foto's.
Volgens mij kan dat wel met die knippers, ik vind wit ook we lsjieker staan...

edwardk
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe aanwinst

Bericht door edwardk » ma 17 jul, 2006 10:42

evilnyntje schreef:

Alvast bedankt!
GRAAG gedaan :wink: kijk hier eens:http://www.hova.com/
Afbeelding BLINKERS >>SEK 595 >> ca 60€ per paar zonder gloeilampen

evilnyntje
Geregistreerd lid

Bericht door evilnyntje » ma 17 jul, 2006 15:51

Dank voor de tips, heb ik NL ook al een bedrijf gevonden. Ik zal morgen eens foto's maken en posten.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » ma 17 jul, 2006 16:03

En natuurlijk het bedrijf doorgeven, als je het goed beviel.

:wink:

evilnyntje
Geregistreerd lid

Bericht door evilnyntje » ma 17 jul, 2006 16:10

Ik ga hem eerst eens poetsen tzt, dan ga ik idd http://www.jendvandenbosch.nl hier bestellen. Staat ook in jullie lijst.

Plaats reactie