6,9
-
Gele aero
- Donateur (8x)

6,9
Net terug van vakantie en heb met de 9000 over 4100km bijna 1 op 14,5 gehaald (6,9 liter per 100km). Helaas is de accu wel vervangen en begaf de benzinepomp het midden in de vakantie, maar alles werkt weer. Maar ja alles is verholpen mede door de hulp van wat sympathieke Zweden in Noorwegen.
-
Sander
- Forum Admin
Re: 6,9
Die kilometers op de boot zitten niet in die 4100 hè?Gele aero schreef:Net terug van vakantie en heb met de 9000 over 4100km bijna 1 op 14,5 gehaald (6,9 liter per 100km). Helaas is de accu wel vervangen en begaf de benzinepomp het midden in de vakantie, maar alles werkt weer. Maar ja alles is verholpen mede door de hulp van wat sympathieke Zweden in Noorwegen.
Anders kan ik dat ook wel
Sander
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
chapeau. welke benzine tank je?Gele aero schreef:Net terug van vakantie en heb met de 9000 over 4100km bijna 1 op 14,5 gehaald (6,9 liter per 100km). Helaas is de accu wel vervangen en begaf de benzinepomp het midden in de vakantie, maar alles werkt weer. Maar ja alles is verholpen mede door de hulp van wat sympathieke Zweden in Noorwegen.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Nee nee, boot is niet meegerekend. En het is gewoon euro 95 wat er in de tank verdwijnt. Echt rustig heb ik ook niet gereden, maar in het noorden kom je eigenlijk nooit boven de 100 a 110. Op de heen en terugweg nog wel rond de 170 gereden bij onze Oosterburen, maar dan merk je dat de auto al wat km's achter de rug heeft, want het schud en trilt allemaal wel een beetje.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Heb ik al vaker gezegd zulk soort gemiddelde haal ik ook wel met de 9000 cc 2.3T, het is vaak de rechtervoet die schuldig is aan het hoge verbruik en de korte afstanden, rij zelfs in nederland voor 85 % op de cruise en die constante snelheid helpt ook echt het verbruik te beperken (buitenland 99 % op cruise agv minder drukte ). vorige week over 2500 km 1 : 12,6Gele aero schreef:Net terug van vakantie en heb met de 9000 over 4100km bijna 1 op 14,5 gehaald (6,9 liter per 100km).