Bekleding middenarmsteun

1984-1997
Plaats reactie
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bekleding middenarmsteun

Bericht door nelfrikandel » za 19 aug, 2006 22:10

Zo te zien aan de slijtage ervan is de middenarmsteun het intensiefst gebruikte stuk van het interieur van mijn 9000. Het leer is helemaal verweerd, en begint uit te scheuren. Ik zag dat het van de onderkant met een ritssluiting vast zit, en dus makkelijk te verwijderen/vervangen is. Wie weet waar ik terecht kan voor een nieuwe??

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 19 aug, 2006 22:12

ik zou gewoon de dealer raadplegen, zo'n hoes is nu echt "dead-stock"... daar wil hij vast graag vanaf

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 19 aug, 2006 23:09

verde900 schreef:ik zou gewoon de dealer raadplegen, zo'n hoes is nu echt "dead-stock"... daar wil hij vast graag vanaf
Goed punt. Hoe zou de officiële benaming van het onderdeel zijn?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » za 19 aug, 2006 23:42

lederen armsteunhoes?

leather armrestcover?

lederhosen armhinterleger?

condomi armi centrare in pelle?

leern aaaarmleggurhous?

Taal 1 t/m 4 moge duidelijk zijn... 'slang' 5 is het dialect van de rijkste provincie van NL; Groningen (hogelandster dialectvariant welteverstaan)

I know; tres flauw :oops:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 20 aug, 2006 8:35

Style&Co schreef:lederen armsteunhoes?

leather armrestcover?
lederhosen armhinterleger?
condomi armi centrare in pelle?
leern aaaarmleggurhous?

Taal 1 t/m 4 moge duidelijk zijn... 'slang' 5 is het dialect van de rijkste provincie van NL; Groningen (hogelandster dialectvariant welteverstaan)

I know; tres flauw :oops:
Hmmm. Thanks, I had it coming denk ik... :green_many:

hiermee kom ik er wel uit dan... Misschien zou het in het Zweeds nog van pas kunnen komen zijn, of is dat een kwestie van die Noord Grûnse variant met een stalen gezicht snel uitspreken?

Ik dacht meer een of ander cryptisch SAP artikelnummer zoals
95-1028690-RT, gezien de meelezende SAAB monteurs hier...

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 20 aug, 2006 8:40

b.v. 124300039 is een complete armsteun in Buffalo leer

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 20 aug, 2006 21:58

Misschien een long shot: Weet er iemand misschein ergen bij een garage of sloper een nette sloper staan met crème leder en de middenarmsteun erin?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 21 aug, 2006 9:41

nelfrikandel schreef:Misschien een long shot: Weet er iemand misschein ergen bij een garage of sloper een nette sloper staan met crème leder en de middenarmsteun erin?
Dat is idd een optie, een andere is een hoesje laten maken bij een bekleder, dat zal je ook de kop niet kosten

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 21 aug, 2006 11:59

Helaas, noch de dealer alhier, noch Elferink had deze kleur nog...

Als er dus iemand een 9000 met lederen bekeding (trim color L-33) en een middenarmsteun bij een garazie of sloper weet te staan, houd ik me aanbevolen...

trolletje
Geregistreerd lid

Bericht door trolletje » do 24 aug, 2006 15:43

Harrie in Nijmegen bied een te koop aan op Marktplaats onder auto diversen, accessoires...........................

Middenarmsteun SAAB 9000 CS (leer)
Te koop een lederen middenarmsteun voor een Saab 9000 Cs Kleur beige Voor montage tussen de voorstoelen Van het latere type bevestiging van de eerste bouwjaren is iets anders...
Bieden 06 mei '06 233 Nijmegen, GE

Misschien is dat iets voor je?

gr. Emma

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » do 24 aug, 2006 16:40

trolletje schreef:Harrie in Nijmegen bied een te koop aan op Marktplaats onder auto diversen, accessoires...........................

Middenarmsteun SAAB 9000 CS (leer)
Te koop een lederen middenarmsteun voor een Saab 9000 Cs Kleur beige Voor montage tussen de voorstoelen Van het latere type bevestiging van de eerste bouwjaren is iets anders...
Bieden 06 mei '06 233 Nijmegen, GE

Misschien is dat iets voor je?

gr. Emma
Goeie tip. Die in deze advertentie is echter een complete, en daarvan is de bekleding naar de verkoper aangeeft ook al een beetje gebarsten... Dan kan ik beter die van mijzelf opnieuw (laten) bekleden... Maar superbedankt voor het opmerken!

Plaats reactie