Airbag en claxon connectors, hoe zit het?
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Airbag en claxon connectors, hoe zit het?
Vandaag even met de stuurkolom bezig geweest aangezien er wat speling in zat waardoor het rammelde. Maar bij het verwijderen van de airbag zag ik dat het witte contact (voor de airbag) los bungelde en ook beschadigd was.Ik ben inmiddels op zoek naar een vervangend sleepcontact want die van de claxon brak helaas af bij demontage van het stuur, maar wil graag weten hoe de witte connector bevestigd moet worden. Zie foto voor huidige situatie van de witte connector die dus los zat. En is het een risico dat de connector nu zo zit ivm airbag?

-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: Airbag en claxon connectors, hoe zit het?
Topic kan op slot wat mij betreft. Even langer gezocht op internet en die witte connector moet dus in het midden van de airbag waar die twee metalen puntjes zitten. Daar was ik ff niet achtergekomen door de huidige toestand van de connector. Wonderlijk dat ik geen melding heb in het dashboard overigens.... Gelukkig al diverse aanbiedingen via het forum gehad en klokveer is onderweg!
Zo moet het dus (al is dit een 9-5 daar ben ik me bewust van).

Zo moet het dus (al is dit een 9-5 daar ben ik me bewust van).

-
nastydrive
- Donateur (2x)

Re: Airbag en claxon connectors, hoe zit het?
viewtopic.php?f=7&t=144084&p=1591848&hi ... n#p1591848" onclick="window.open(this.href);return false;