Ik wil een aantal rubbers vervangen door Polyurethaan. Na enig rondzoeken heb ik oa. twee merken gevonden: superflex en powerflex. Heeft iemand ervaring met een van de twee en kan hij/zij ook aangeven waarom er voor dat merk gekozen is? powerflex is namelijk 2x zo duur als superflex (via ELKparts) en schijnt iets harder te zijn.
Wellicht is er kwaliteitsverschil. Wellicht is er het prijsverschil omdat ze de metalen geleidingsbus meeleveren en daarom duurder zijn. Ter vergelijk: Abbott-bussen zijn 2x powerflex maar levert daarbij ook de aluminium beugel mee: je kunt ook de oude gebruiken....
pu-bussen: powerflex of superflex
-
Dilemma
- Geregistreerd lid
Ik heb net die van Abbott besteld... louter en alleen omdat de behuizing erbij zit en ik nogal opzag tegen het verwijderen van het oude rubber en het plaatsen van de nieuwe bussen.
Kost inderdaad wat meer, maar dan is het vervangen ook geen wereldklus meer lijkt me.
Ik ga ze komende week/weekend monteren, dan zal ik laten weten wat ik ervan vind.
Grtz
Guido
Kost inderdaad wat meer, maar dan is het vervangen ook geen wereldklus meer lijkt me.
Ik ga ze komende week/weekend monteren, dan zal ik laten weten wat ik ervan vind.
Grtz
Guido