Gasklephuis

1984-1997
Plaats reactie
Gebruikersavatar
9323
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Gasklephuis

Bericht door 9323 » za 02 apr, 2022 13:26

Dag mensen,
Even een vraagje: heeft iemand een goed gasklephuis liggen voor een 9000 CS Turbo?

Gebruikersavatar
werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Gasklephuis

Bericht door werli » za 02 apr, 2022 18:14

de saab hobby club Amersfoort misschien ?

:-P+

Gebruikersavatar
9323
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Gasklephuis

Bericht door 9323 » za 02 apr, 2022 18:24

:cry:

Gebruikersavatar
9323
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Gasklephuis

Bericht door 9323 » za 02 apr, 2022 19:24

Gevonden!

Plaats reactie