De auto heeft zo'n 160k gelopen en loopt motorisch nog heel fijn. Aan de buitenkant was er nog wat spuitwerk, waarvoor ik hem inmiddels naar de spuiter heb laten brengen. Daarnaast natuurlijk direct wat regulier onderhoud gedaan en heb ik wat klusjes op de planning staan. Vooral elektronisch moet ik hem hier en daar nog wat beter leren kennen. Zo wil ik binnenkort o.a. de dashboard lampjes gaan vervangen (daarvan werkt nu alleen de rechterhelft). Vanuit Zweden heb ik nog een CD-spoiler kunnen vinden welke ik binnenkort laat monteren. Dan zal ik ook nog even een update met wat meer foto's geven!
In de afgelopen twee week heeft hij ons nog fijn van en naar Italië gebracht en heeft hij z'n vuurdoop goed doorstaan; tot dusver zeer tevreden mee!

Waarschijnlijk verschijnen van mij nog wel wat meer topics met hulpvragen de komende tijd, dus alvast dank voor jullie inzichten! En mochten mensen trouwens ervaring hebben met het achterhalen van de oorspronkelijke info van imports, dan ben ik ook zeer benieuwd. Ik heb helaas geen achtergrondinfo gekregen bij de aankoop, maar zou wel heel benieuwd zijn naar de originele gegevens van deze Saab toen die bijv. nog in Japan stond (kenteken, regio van verkoop, etc?)