Ik heb in zweden een nieuwe benzinemeter kunnen kopen. Heel blij mee, want voor een vroege 9000 is weinig meer te vinden. Nu zag ik dat er een stuk ijzerdraad uit de zender steekt. Is dat de massa? Weet iemand hier waarvoor dat draad is? Of moet die verwijderd worden voor montage, omdat die de vlotterbalg fixeert voor vervoer?