Benzine meter / zender / vlotter

1984-1997
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Benzine meter / zender / vlotter

Bericht door Saapie » do 19 jan, 2023 14:36

Ik heb in zweden een nieuwe benzinemeter kunnen kopen. Heel blij mee, want voor een vroege 9000 is weinig meer te vinden. Nu zag ik dat er een stuk ijzerdraad uit de zender steekt. Is dat de massa? Weet iemand hier waarvoor dat draad is? Of moet die verwijderd worden voor montage, omdat die de vlotterbalg fixeert voor vervoer?

Zie foto’s.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alex B
Geregistreerd lid

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Bericht door Alex B » do 19 jan, 2023 17:46

Ga maar van optie twee uit.

Alex

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Bericht door Saapie » do 19 jan, 2023 18:34

Dank! Ik moet de draad er dus uithalen?

Gebruikersavatar
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Bericht door Vyv » do 19 jan, 2023 18:52

Zit de draad vast?

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Bericht door Saapie » do 19 jan, 2023 20:14

Dat kan niet echt goed zien. Ga even kijken.

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Bericht door Saapie » do 19 jan, 2023 20:19

Ja zit los. Lijkt er idd voor om iets te fixeren.

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Bericht door jansen » vr 20 jan, 2023 18:45

Is inderdaad om de vlotter vast te zetten zodat ie tijdens transport niet heen en weer schuift, gewoon eruit trekken voordat je hem gaat monteren.

Plaats reactie