RS - BH - 64 op Marktplaats
-
Doesbrand
- Geregistreerd lid
RS - BH - 64 op Marktplaats
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... nderhouden
Is deze auto bij iemand hier bekend?
Als -ie werkelijk zo goed is onderhouden en er geen roestduivels aan hebben zitten knabbelen, dan is -ie misschien de vraagprijs wel waard?
Frans
Is deze auto bij iemand hier bekend?
Als -ie werkelijk zo goed is onderhouden en er geen roestduivels aan hebben zitten knabbelen, dan is -ie misschien de vraagprijs wel waard?
Frans
-
vel0city
- Donateur (2x)

Re: RS - BH - 64 op Marktplaats
Ik heb de auto proefgereden een tijdje terug. Voor de handige Harry wat leuks van te maken, maar voor die prijs zou je wel wat meer auto mogen verwachten.
Laat je niet verleiden door de "rondom gelast en gespoten" tekst, hij mag dat zijn maar dan wel erg budget gedaan. Voor 't mooie spuiten ze hem nog een keer, maar dan goed.
Laat je niet verleiden door de "rondom gelast en gespoten" tekst, hij mag dat zijn maar dan wel erg budget gedaan. Voor 't mooie spuiten ze hem nog een keer, maar dan goed.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Ik had ook al eens gekeken.
Ik vind het zo raar om een auto slecht te spuiten. Het kost sowieso veel tijd en dan doe je het toch goed? Doe het anders niet.
Ik vind het zo raar om een auto slecht te spuiten. Het kost sowieso veel tijd en dan doe je het toch goed? Doe het anders niet.
-
theun
- Donateur (3x)

Ik heb afgelopen zomer hier via het forum een anniversary 2.3T automaat gekocht in dezelfde kleur.. in goede staat..
Ik houd het toch bij de 900 classics… dus die komt zeer binnenkort te koop. (3.500,-)
Wellicht is die het overwegen waard?
Ik houd het toch bij de 900 classics… dus die komt zeer binnenkort te koop. (3.500,-)
-
Doesbrand
- Geregistreerd lid
Ah dank voor de snelle reacties. Dat scheelt dan weer een ritje naar Deventer. Ik ben toch voorzichtig aan het kijken naar een ooit-eens-opvolger van mijn huidige 9000 2.3 CSE. Die zit nu op een kleine 460.000 km, heeft wat hardnekkige roest langs de spatbordranden en de A-stijl, en er begint een licht ratelend geluid hoorbaar te worden in de automaatbak tussen de 2.000 en 3.000 toeren...
-
Doesbrand
- Geregistreerd lid
De 900 classic vind ik mooier, klassieker, maar de 9000 is ruimer, comfortabeler, stiller...theun schreef: ↑wo 20 dec, 2023 20:01Ik heb afgelopen zomer hier via het forum een anniversary 2.3T automaat gekocht in dezelfde kleur.. in goede staat..
-
theun
- Donateur (3x)

Dat is helemaal waar… das misschien ook wel het probleem… 
-
9323
- Donateur (2x)

Auto van Theun is een mooi en goed exemplaar. Die kan ik je aanraden.
-
9000-95
- Donateur

Had mijn vorige 9000 ook, vooral in de twee. Klonk echt heel onheilspellend. Dat begon ergens voor de vijf ton al, ik heb het ding nog naar de 560+dkm gereden en toen deed de bak het nog steeds prima met dit geluidje. OnverwoestbaarDoesbrand schreef: ↑wo 20 dec, 2023 21:20er begint een licht ratelend geluid hoorbaar te worden in de automaatbak tussen de 2.000 en 3.000 toeren...
-
Doesbrand
- Geregistreerd lid
Ik maak er wel een apart draadje van, van die ratel.