Probleem is als volgt: Bij activeren van de cc gebeurt er of helemaal niets. Of de cc komt wel in, om dan na een halve seconde weer uit te vallen.
Als de cc helemaal niet inkomt en ik druk herhaaldelijk op het knopje, komt hij na een paar keer drukken vaak wel in, maar ook dan valt hij gelijk weer uit. Met ingedrukt houden van de knop gaat de auto soms wel accelereren zoals het hoort. Maar ook dan valt de cc gelijk weer uit na het loslaten.
Even hardop denkende lijken mij alle pedaalschakelaars en de stengel in orde, anders zou de cc helemaal niet inkomen. Ik neig daarom naar een elektronica probleem. Maar wellicht heeft iemand dit eerder zo aan de hand gehad?




