zij skirts demonteren
-
Idel
- Geregistreerd lid
zij skirts demonteren
Ik wil graag de zij skirts demonteren van mijn 9000 CS2.0 LPT 1996. Is dit makkelijk te doen? En waar zit hij nog meer vast dan alleen de onderkant met 3 of 4 bouten?
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: zij skirts demonteren
Zij skirts standaard bestaan uit een voorste deel en een achterste gedeelte, in het midden zit ie ook nog geklemt, en bovenop nog met kunstoffen clips vast geklemt.
Zijn wel ietsjes meer dan 3 a 4 boutjes
Zijn wel ietsjes meer dan 3 a 4 boutjes
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
en als je ze er dan toch af hebt: probeer zijskirts van een Aero of Anniversary te pakken te krijgen. maakt de zijkant net iets 'voller' onder de portieren.
welke kleur is jouw 9000? ik heb ze nog liggen, in een metallic groen waarvan ik de naam even schuldig moet blijven. voor 'willow green' zijn ze te donker, en of de 9000 ooit in berylgroen is geleverd, weet ik niet, maar het zit ergens in die richting.
welke kleur is jouw 9000? ik heb ze nog liggen, in een metallic groen waarvan ik de naam even schuldig moet blijven. voor 'willow green' zijn ze te donker, en of de 9000 ooit in berylgroen is geleverd, weet ik niet, maar het zit ergens in die richting.
-
Idel
- Geregistreerd lid
Dank voor jullie antwoord, was al bang dat het wat meer zou zijn dan de 4 bouten. Bedoeling was om de skirts te spuiten in soort antracietgrijs zoals ze orgineel waren In de loop van de tijd worden de skirts en het achterste deel van de bumper van een Beverley wel heel erg vaal, de kleur van de 9000 is Java black. Ga kijken of ik het anders ga oplossen.
Ik ben niet zo van het vervangen van de standaard skirts voor anniversary of aero skirts dan zou je ook de bumpers moeten vervangen. Laat m liefst zo origineel mogelijk'wil m allleen op die punten wat netter maken voor de rest is het een heel net exemplaar waar ik al 6 jaar met heel veel plezier dagelijks in rij. En..... het wordt officieel toch nooit een aero of anniversary.
Ik ben niet zo van het vervangen van de standaard skirts voor anniversary of aero skirts dan zou je ook de bumpers moeten vervangen. Laat m liefst zo origineel mogelijk'wil m allleen op die punten wat netter maken voor de rest is het een heel net exemplaar waar ik al 6 jaar met heel veel plezier dagelijks in rij. En..... het wordt officieel toch nooit een aero of anniversary.