Weet iemand wat hier mogelijk de oorzaak van kan zijn of weet in welke richting ik het moet gaan zoeken?
type auto is 9000CSE 1994 LPT zonder TCS en met ABS

HEb je ook geprobeerd om rechtsvor weer dicht te draaien en dan nogmaals met remleiding linksachter los?Rechtvoor kwam er wel alleen remvloeistof uit het onluchtingsnippel als ik het rempedaal indrukte maar linksachter met de leiding los kwam er niets uit de leiding. Ook niet met het rempedaal ingedrukt

Ik heb dit zelf nog niet meegemaakt.hier wat info uit het restauratie-circuit:
oude rubberen remslangen kunnen op den duur van binnen uit opzwellen en dicht gaan zitten. (zeker als je moderne vloeistof gaat gebruiken in oude slangen, die kunnen daar slecht tegen. Je kan dat opzwellen niet zien aan de buitenkant. Als dat bij 1 wiel gebeurt gaat de auto trekken naar 1 kant bij matig/licht remmen. (hard remmen blijft dan meestal nog wel redelijk te doen.)
Als het echt heel erg is kan het zijn dat je nog wel druk kan zetten op een remklauw/trommel maar dan kan de druk er niet meer af en gaat die rem aanlopen.
(na een poosje rijden is dan dat ene wiel heet en het goede wiel aan de andere kant minder warm/koel)