Vraag over aankoop 9000
-
apply
- Geregistreerd lid
Re: Wat is Uw kilometerstand?
Een vraagje, ik wil een saab 9000 SCE kopen van 1994 heeft 240000 km gelopen (benzine). Prijs is leuk. Maar.. veel kilometers gelopen, hoeveel rij je met een Saab 9000 qua kilometers, verstandig om dit te kopen?
-
Hengeveld
- Geregistreerd lid
Re: Vraag over aankoop 9000
beste Apply,
ik heb een CS uit '91 met ruim 415duizend op de teller en rijdt (met goed onderhoud) nog steeds als een zonnetje. vraag dus naar de onderhoudshistorie.
Hengeveld
ik heb een CS uit '91 met ruim 415duizend op de teller en rijdt (met goed onderhoud) nog steeds als een zonnetje. vraag dus naar de onderhoudshistorie.
Hengeveld
-
Injectie
- Moderator
Ik heb een 93-er CS met 410.000 Km op de teller.
Als je hem goed onderhoud is dat geen probleem. En kun je nog veel kilometers maken.
Als je hem goed onderhoud is dat geen probleem. En kun je nog veel kilometers maken.
-
Aero1994
- Geregistreerd lid
Ér zijn heel veel erg slechte saabs te koop met dergelijke km standen.
Let vooral op de automaat en de turbo versies zijn beduidend minder duurzaam dan de ongeblazen versies.
Ik kan je nog helpen aan een geheel gereviseerde 9000 Aero met automatische bak loopt na revisie alweer 10.000 km probleemloos mee.
Succes ermee.
Fokke
Let vooral op de automaat en de turbo versies zijn beduidend minder duurzaam dan de ongeblazen versies.
Ik kan je nog helpen aan een geheel gereviseerde 9000 Aero met automatische bak loopt na revisie alweer 10.000 km probleemloos mee.
Succes ermee.
Fokke
-
BenS
- Geregistreerd lid
Ik ben bezig met de aanschaf van een 9000i 2.3 16v automaat uit 1990. Zijn er bepaalde dingen waar ik op moet letten bij de proefrit? De kmstand is rond de 250000.
Daarmee bedoel ik dus eventuele saab specifieke zaken.
Groeten, Ben
Daarmee bedoel ik dus eventuele saab specifieke zaken.
Groeten, Ben
-
BenS
- Geregistreerd lid
Hij is wel blauw, maar volgens mij zit er niet zoveel hout in.
Hij staat bij mij in de woonplaats dus ik weet niet of we dezelfde auto bedoelen.
Groeten, Ben
Groeten, Ben