Ik had altijd het idee dat de stoelverwarming aan de bestuurders kant niet verder kwam dan standje 1
terwijl ik met stand 3 op de passagierszijde echt een te hete kont kreeg
goed.
het wieltje van de schakelaar was ook een beetje murw, ds misschien datie enkel contactplaatje 1 te pakken kreeg.
de lampjes van die schakelaars waren toch al stuk, dus ik heb de schakelaars er beide uitgehaald, lampjes vervangen en professorisch het wieltje gerepareerd.
de palletjes waren gewoon uitgesleten, maar met een stukje papier om het wieltje op zijn plaats te houden, schakelt het dingetje weer perfect!
goed.
terug in de auto.
ik dacht, laat ik meteen de schakelaars omwisselen, want er zit veel vaker 1 persoon in de auto dan 2. dus de bestuurders kan wordt duidelijk vaker gebruikt en heeft zo weer een 'verse' schakelaar.
de schakelaar werkt prima, pakt alle standen, maar weer wordt de verwarming niet meer dan 'lauw' als ie überhaupt al aan gaat, dat is moeilijk controleren...
de passagierszijde echter weer geen probleem (zelfs met de door mij professorisch gerepareerde murwe schakelaar
nu een dikke week later...
ik zet de stoelverwarming aan (in de hoop toch iets te voelen)
zodra de auto warm is, begint het relais in de schakelaar helemaal door te draaien. hij weet van gekkigheid niet of hij nu aan of uit moet!
wat kan dit toch zijn?
is mijn stoelverwamring zelf gewoon overleden?
de schakelaar werkt klablijkelijk, maar sinds kort krijgt hij dus tegenwerking elders vandaan...
waar moet ik het zoeken, want ik wil ook warme billen in de komende koude maanden
wat een luxe probleem he
mensen in Darfur hebben geen kontverwarming...