sleuteltips gevraagd en werkelijke betekenis display warning

1984-1997
Plaats reactie
cetv
Geregistreerd lid

sleuteltips gevraagd en werkelijke betekenis display warning

Bericht door cetv » za 22 jan, 2005 16:27

ik heb een 9000cs en heb er nu 355.000 mee op de teller waarvan 280 zelf dus mag me wel een saab RIJDER noemen, nu beginnen de kosten van Jansen in Zwolle te hoog te worden voor deze nog strakke wagen,
ik krijg echter ineens melding dat airbag het niet zou doen, hoe kan i dit controleren, verder zoek ik een alternatieve sleutelplek voor de remmen
apk, en wat andere zaken als nieuwe antenne en inbouw armleuning
naast de 900 wil ik deze jongen niet meer kwijt.
de check radiator blinkt weer eens op, maar ik heb er een nieuwe in gezet 30.000 geleden (nog geen jaar dus) enig idee
06 28 11 57 52

Hengeveld
Geregistreerd lid

Re: sleuteltips gevraagd en werkelijke betekenis display war

Bericht door Hengeveld » za 22 jan, 2005 17:50

check radiator is vaak te verhelpen door de koelvloeistof bij te vullen. deze zal dan nu rond het minimum hangen.

van de airbag heb ik geen verstand, misschien een zekering?

Erik
Lid van verdienste

Re: sleuteltips gevraagd en werkelijke betekenis display war

Bericht door Erik » za 22 jan, 2005 18:00

Airbag zou een foutmelding kunnen geven door een draadbreuk in het contact tussen airbag en sensor. De draad heeft wel eens de neiging om te breken in een ring die onder de airbag in je stuur zit. Doet je claxon het trouwens? Bij mij toen ook niet meer.

Enige methode om het uit te zoeken lijkt me het verwisselen van het onderdeel. Als je langs de garage gaat weet je het wel heel veel sneller en kan je later altijd nog beslissen of je het laat vervangen.

Succes

Plaats reactie