Groeten,
Gerrit Jan

Beschrijf eens nauwkeurig waar die handel zit? Ik weet nergens vangj9000 schreef:Vanmorgen zat ik te praten met een collega die ook 9000 rijdt en toen memoreerde hij die fantastische stoelen waarvan je de hellingshoek van de zitting zo fijn kan verstellen... Nooit geweten dat dat kon en ben gelijk op zoek gegaan naar die verborgen handel onder de zitting en jawel, bij mij kan het ook
in 3 standen nog wel!
Groeten,
Gerrit Jan

Hebbes, bedankt. Was me inderdaad nog nooit opgevallen.gj9000 schreef:Die handel zit links vooraan onder de bestuurdersstoel (rechts bij de bijrijdersstoel). Als je hem omhoog trekt gaat het voorste deel van de zitting mee omhoog. Succes!
Groeten,
Gerrit Jan

heej niet zo heRoccoH schreef:waarom weten mensen die 900 rijden wel deze hendel te vinden?

/me heeft in zijn MY91 900i dezelfde stoelen als van de 9000 zitten waar de hoogteverstelling aan de zijkant zitgaragetest schreef:heej niet zo heRoccoH schreef:waarom weten mensen die 900 rijden wel deze hendel te vinden?![]()
/me heeft electrisch verstelbare stoelen in zijn 9k met geheugenstand.

same hereRoccoH schreef:/me heeft in zijn MY91 900i dezelfde stoelen als van de 9000 zitten waar de hoogteverstelling aan de zijkant zitgaragetest schreef:heej niet zo heRoccoH schreef:waarom weten mensen die 900 rijden wel deze hendel te vinden?![]()
/me heeft electrisch verstelbare stoelen in zijn 9k met geheugenstand.