300.000Km!
-
Niels
- Geregistreerd lid
Re: 300.000Km!
Gefeliciteerd!
Die van mij is laatst de 340.000 gepasseerd 
-
Harmen
- Geregistreerd lid
ik kom binnenkort (dagen?) op de 388.000
op naarde 400.000!!!!
-
szaab
- Geregistreerd lid
gefeliciteerd! ik ben afgelopen weekend door de 175.000.....heen gegaan, heb dus nog wel even te gaan en dat is ook zeker de bedoeling!!! 
-
ammolenaar
- Donateur (2x)

Toevallig ging ik vorige week ook met trots de 400000 km voorbij met de eerste motor zonder een noemenswaardige reparatie. Je kunt nog even door hoor.
Andy
Andy
-
Bvesch
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd......!
Hoop dat die van mij het ook in goede gezondheid haalt! En ver daaroverheen natuurlijk!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ha, een medesaabforummert uit Tilburrug. Welke kant van de stad woon je, misschien zie ik je wel eens rijden...Bvesch schreef:Gefeliciteerd......!Hoop dat die van mij het ook in goede gezondheid haalt! En ver daaroverheen natuurlijk!
-
Bvesch
- Geregistreerd lid
Heey Stadsgenoot!
In het centrum van de stad......! Dus daar moet je goed om je heen kijken......!
In het centrum van de stad......! Dus daar moet je goed om je heen kijken......!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Lameraden:Bvesch schreef:Heey Stadsgenoot!![]()
Ergens binnenin de driehoek van 't Koningsplein, de Primus van Gils-, de Piusstraat en de Zwijssen
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
Dank voor de link. Klinkt veelbelovend!
Heb zelf wel eens in een CD 2.3 gereden met 5 en half op de teller. Reed nog okay! Deze had echter niet de LPT, net als die van 422.000 elders dat -denk ik- ook niet heeft. Hopen dat eea niet uiteen loopt. Als het wel zo is verneem ik het graag.
Heb zelf wel eens in een CD 2.3 gereden met 5 en half op de teller. Reed nog okay! Deze had echter niet de LPT, net als die van 422.000 elders dat -denk ik- ook niet heeft. Hopen dat eea niet uiteen loopt. Als het wel zo is verneem ik het graag.
-
Injectie
- Moderator
Mijn 9000 met 422.000km is idd slechts een i-tje. Met automaat en een bestuurder die rijdt alsof ie hem net gestolen heeft
.
-
Bvesch
- Geregistreerd lid
Daar in de buurt idd.......!nelfrikandel schreef:Lameraden:Bvesch schreef:Heey Stadsgenoot!![]()
Ergens binnenin de driehoek van 't Koningsplein, de Primus van Gils-, de Piusstraat en de Zwijssen![]()
![]()
![]()