problemen met voor breedstralers !!

1984-1997
Plaats reactie
sebas_wijk
Geregistreerd lid

problemen met voor breedstralers !!

Bericht door sebas_wijk » ma 18 apr, 2005 12:12

goede dag allemaal

ik heb afgelopen week breedstralers onder mijn saab 9000i 2.3 16 CD geplaatst.

maar het probleem is ik heb wel aansluiting voor de breedstralers voor bij de bumber , maar ik kan geen stekkertje voor de breedstralers in de dashboard niet vinden , volgens de saabdealer moet het ergens liggen maar ik kan het niet vinden niet onder de voetpedalen of bij het lichtschakelaar . en ik heb het geprobeerd met licht schakelaar te schakelen en doet ook niks en met mistachterlichten schakelaaar en ook niks . :? :?

wie weet het waar misschien het wel ligt of dat ik anders moet doen graag antwoorden .

ooh jah hebben jullie misschien toevallig een stroomschema op het internet of words voor mijn saab ??

van mijn SAAB 9000I 2.3 16 DIRECT INJECTION CD ben net bijna 3 maanf eigenaar ervan . dus een stroomschema zal wel gemakkelijk zijn :D

the king of the road :lol:

verde900
Donateur
Donateur

Re: problemen met voor breedstralers !!

Bericht door verde900 » ma 18 apr, 2005 13:31

sebas_wijk schreef:SAAB 9000I 2.3 16 DIRECT INJECTION CD
Direct Ignition misschien? direct injection zou iets van GDI zijn.

hakkie
Geregistreerd lid

Bericht door hakkie » wo 20 apr, 2005 23:30

Hallo,

De stekker ligt bij de kabelboom van de koplampschakelaar en mistachterlicht. Even de bovenpaneel van het dashboard verwijderen voor een beter zicht. Soms is deze stekker naar achteren opgebonden met een bundelbandje zodat hij niet los ligt te rammelen.
I.v.m. schema, welk bouwjaar?

Veel succes Hans

sebas_wijk
Geregistreerd lid

Bericht door sebas_wijk » zo 24 apr, 2005 20:58

hakkie schreef:Hallo,

De stekker ligt bij de kabelboom van de koplampschakelaar en mistachterlicht. Even de bovenpaneel van het dashboard verwijderen voor een beter zicht. Soms is deze stekker naar achteren opgebonden met een bundelbandje zodat hij niet los ligt te rammelen.
I.v.m. schema, welk bouwjaar?

Veel succes Hans

bedankt hans

ik heb het gevonden en aangesloten en ze werken nu perfect! :D

en weet je ook hoe ik de hemel het beste kan vervangen ??
want de achhterste deel is kapot en sommige delen hangen ze los dus wil ik graag helemaal vernieuwen.

ooh jaah bouwjaar van mijn saab is van 1991
saab 9000i 2.3 16 CD

Groetjes sebastiaan.

Plaats reactie