ik ben eigenlijk beetje nieuwsgierig wie de eigenaar is geweest van mijn mooie vertrouwde saab die ik nu heb met kenteken YZ-69-LS
het is een grijsmetallic saab 9000i 2.3 16 CD misschien iemand hier op forum ??
ik zou dan dolgraag mee spreken
Misschien is de topicopener wel een paar weken op vakantie? Of heeft hij het erg druk met z'n werk? Of ligt zijn moeder in het ziekenhuis? Ik vind het niet verstandig om iemand te betichten dat hij geen fatsoen heeft als hij niet meteen een reactie geeft. Je weet nooit wat er aan de hand is...fluelaks schreef:![]()
Degene die dit bericht heeft geplaatst heeft klaarblijkelijk niet het fatsoen om ff te reageren.
Hans

hotmail....Hannes schreef:...een mailtje naar zijn hotmail ...
fluelaks heeft klaarblijkelijk niet het fatsoen om ff te reageren. De topicstarter was gewoon op vakantie, maar meneer fluelaks zint het niet dat ie niet meteen een reactie krijgt, wordt agressief en begint meteen af te geven met nare termen. In wat voor wereld leven we? Zit ik hier nog op een Saab-forum?? Dacht dat dat beschaafde mensen waren...fluelaks schreef:![]()
Degene die dit bericht heeft geplaatst heeft klaarblijkelijk niet het fatsoen om ff te reageren.
Hans
Helemaal mee eensfluelaks schreef:Ik vind het niet verstandig om iemand te betichten dat hij geen fatsoen heeft als hij niet meteen een reactie geeft. Je weet nooit wat er aan de hand is...

bijna: mijn kenteken is YZ-68-LS!!!sebas_wijk schreef:hallooo
ik ben eigenlijk beetje nieuwsgierig wie de eigenaar is geweest van mijn mooie vertrouwde saab die ik nu heb met kenteken YZ-69-LS
het is een grijsmetallic saab 9000i 2.3 16 CD misschien iemand hier op forum ??![]()
![]()
ik zou dan dolgraag mee spreken![]()
![]()