"Shift lampje" op 9000 cse 2.3i

1984-1997
Plaats reactie
mvd
Geregistreerd lid

"Shift lampje" op 9000 cse 2.3i

Bericht door mvd » zo 08 mei, 2005 8:51

Van marky hoorde ik dat de shift lampjes alleen werden toegepast bij de Amerikaanse versies. Zijn er nog meer dingen die anders zijn op de Amerikaanse versies? En kan ik zien of ik een amerikaanse of europese versie heb?

garagetest
Geregistreerd lid

Re: "Shift lampje" op 9000 cse 2.3i

Bericht door garagetest » zo 08 mei, 2005 10:28

wat is een shift lampje?

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » zo 08 mei, 2005 10:45

een lampje die aangeeft wanneer je op z'n amerikaans moet shiften :lol:
......ofwel doorschakelen

snuffel
Geregistreerd lid

Bericht door snuffel » zo 08 mei, 2005 12:48

heb het lampje er ook in staan in m'n 900. 'K vind het wel geweldig grappig. maar het lampje is absoluut niet heilig hoor, 'k zou soms bij 50km/u al in 5e moeten staan ...

kijk wat naar andere onderwerpen hier op dit forum en je vind zeker wel nog een hoop andere speciallekes voor een usa-model. (afhankelijk van staat)

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » zo 08 mei, 2005 20:08

snuffel schreef:heb het lampje er ook in staan in m'n 900. 'K vind het wel geweldig grappig. maar het lampje is absoluut niet heilig hoor, 'k zou soms bij 50km/u al in 5e moeten staan...

kijk wat naar andere onderwerpen hier op dit forum en je vind zeker wel nog een hoop andere speciallekes voor een usa-model. (afhankelijk van staat)
tja, als jij brandstof wilt verspillen dan moet je dat dan vooral ook niet doen! :P zolang je maar terugschakelt als je het gaspedaal diep intrapt is er niks op tegen om met 50-60 km/u al in zijn 5 te rijden, scheelt nl een slok op de borrel aan benzine en de latere modellen 900 zorgen er zelf wel voor dat er geen motorschade optreedt.

[edit]geen toegevoegd :oops: [/edit]

snuffel
Geregistreerd lid

Bericht door snuffel » zo 08 mei, 2005 20:17

met LPG kan je al wat minder zuinig zijn he.
maar wat wil je zeggen met die motorschade?

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » zo 08 mei, 2005 22:31

kloppen door te hoge belasting bij te laag motortoerental. oh, maar ik zie nu dat ik mijn vorige post een enorme fout heb staan... :oops:

Plaats reactie