"Shift lampje" op 9000 cse 2.3i
-
mvd
- Geregistreerd lid
"Shift lampje" op 9000 cse 2.3i
Van marky hoorde ik dat de shift lampjes alleen werden toegepast bij de Amerikaanse versies. Zijn er nog meer dingen die anders zijn op de Amerikaanse versies? En kan ik zien of ik een amerikaanse of europese versie heb?
-
Erik
- Lid van verdienste
Re: "Shift lampje" op 9000 cse 2.3i
een lampje die aangeeft wanneer je op z'n amerikaans moet shiften
......ofwel doorschakelen
......ofwel doorschakelen
-
snuffel
- Geregistreerd lid
heb het lampje er ook in staan in m'n 900. 'K vind het wel geweldig grappig. maar het lampje is absoluut niet heilig hoor, 'k zou soms bij 50km/u al in 5e moeten staan ...
kijk wat naar andere onderwerpen hier op dit forum en je vind zeker wel nog een hoop andere speciallekes voor een usa-model. (afhankelijk van staat)
kijk wat naar andere onderwerpen hier op dit forum en je vind zeker wel nog een hoop andere speciallekes voor een usa-model. (afhankelijk van staat)
-
RoccoH
- Donateur (5x)

tja, als jij brandstof wilt verspillen dan moet je dat dan vooral ook niet doen!snuffel schreef:heb het lampje er ook in staan in m'n 900. 'K vind het wel geweldig grappig. maar het lampje is absoluut niet heilig hoor, 'k zou soms bij 50km/u al in 5e moeten staan...
[edit]geen toegevoegd
-
snuffel
- Geregistreerd lid
met LPG kan je al wat minder zuinig zijn he.
maar wat wil je zeggen met die motorschade?
maar wat wil je zeggen met die motorschade?
-
RoccoH
- Donateur (5x)

kloppen door te hoge belasting bij te laag motortoerental. oh, maar ik zie nu dat ik mijn vorige post een enorme fout heb staan...