Hoi,
Ik heb van het weekend een nieuwe autoradio in mijn Saab 9000 gemonteerd. Vervolgs kwam ik erachter dat er geen draard meer aan de saab connector zat voor de elecktrische antenne. Deze is door de vorige eigenaar namelijk afgebroken, maar welke kleur heeft deze draad voor je elecktrische antenne in een Saab 9000? Welke op mijn iso connector van mijn radio zit is namelijk blauw wit.
Alvast bedankt,
Elecktrische antenne
-
garagetest
- Geregistreerd lid
Re: Elecktrische antenne
volgens mij groen
maar is te meten op je massa en schakelspanning van de aders uit je radio die overblijven
of... kijk in het boekje van de radio welke ader uit je iso zorg draagt voor de antenne.
maar zover ik kan herinneren is de schakeldraad naar je antenne toe, groen
maar is te meten op je massa en schakelspanning van de aders uit je radio die overblijven
of... kijk in het boekje van de radio welke ader uit je iso zorg draagt voor de antenne.
-
RoelTholen
- Geregistreerd lid
Ja er zit nog een groene draad, ik ga het proberen wanneer mijn auto terug is van de garage drijfstanglager van de meest rechtse cilinder heeft de geest gegeven dit heeft mijn vertrouwen in Saab wel een beetje geschaad.garagetest schreef:volgens mij groen
-
garagetest
- Geregistreerd lid
zet even 12 V op die groene.
kijken of je antenne reageert
-
RoelTholen
- Geregistreerd lid
Jah dat zal ik eens proberen, neem aan dat ik alleen de rode + draad daarvoor nodig hebgaragetest schreef:zet even 12 V op die groene.