de achteruitversnelling liet altijd al wat steken vallen. Nu valt er echter niet meer fatsoenlijk mee achteruit te rijden of de achteruit schiet eruit, enorm kabaal... Vreselijk.
Wat kan dit zijn, is het nog de moeite dit te laten repareren??
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de bak open moet... Klinkt namelijk als een afgesleten tandwiel..?
Achteruitrijden mag niet meer
-
Marc
- Lid van verdienste
Re: Achteruitrijden mag niet meer
zit idd intern in de bak, mijne heeft er af en toe ook last van, al is het slechts 1 keer op de 10.
Wat ik me heb laten vertellen is dat je de as van de achteruit moet vervangen, komt op een 300euro aan materiaal
Wat ik me heb laten vertellen is dat je de as van de achteruit moet vervangen, komt op een 300euro aan materiaal
-
Garrett
- Lid van verdienste
Ik ben zojuist bij de garage geweest. Het tandwiel is volledig afgesleten. Hierdoor moet de bak losgemaakt worden. Het onderdeel zelf kost 400 euro, de arbeid het 3-voudige. Een ruilbak is ook een optie. Zie voor een update bij te koop.
-
jonas
- Geregistreerd lid
hey
heb net een gelijkaardig voorval gehad met de wagen van mijn vriendin en voor de oplossing heb ik een andere bak gezocht was het goedkoopst en veiligste,en snelste oplossing.
greetz jonas
ps;wagen is een 900NG van 1995 2.0i
heb net een gelijkaardig voorval gehad met de wagen van mijn vriendin en voor de oplossing heb ik een andere bak gezocht was het goedkoopst en veiligste,en snelste oplossing.
greetz jonas
ps;wagen is een 900NG van 1995 2.0i
-
Garrett
- Lid van verdienste
Voor een ruilbak de- en monteren staat ongeveer 10 uur arbeid voorgeschreven. Ik vrees dat dit icm een aanschaf van een ruilbak op nagenoeg hetzelfde bedrag uitkomt. (heb zelf 2 linkerhanden wat dat betreft)
-
Kookaburra
- Geregistreerd lid