lekkende ruitensproeier reservoir

1984-1997
Plaats reactie
dirk - jan
Geregistreerd lid

lekkende ruitensproeier reservoir

Bericht door dirk - jan » do 16 jun, 2005 15:49

heren ik kwam er vandaag achter dat mijn ruiten sproeier vloeistof er net zo hard uit loopt als ik het er in gooi !! nou zie ik als ik van boven naar beneden kijk tussen de poelie en en expantie vat onder bij de motor steun een leiding los liggen waar het water uit stroomt !! nou is mijn vraag hoe kom je daar het beste bij ?
groetjes dj

René Stoop
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: lekkende ruitensproeier reservoir

Bericht door René Stoop » vr 17 jun, 2005 0:43

Wiel eraf en de voorste kunststof wielkast deel los halen dan is de tank zichtbaar.

Een andere mogelijkheid is, maar dan is hij wat minder toegankelijker, is het verwijderen aan de onderkant van de auto de kunstof beschermpaneel.

Als je alleen maar een slangetje moet vervangen is de 2de optie de snelste. Moet je het reservoit vervangen zal je dat met de 1ste optie moeten doen.

MarkKh
Geregistreerd lid

Bericht door MarkKh » vr 24 jun, 2005 23:15

Heel veel voorkomend probleem is dit. Heb het zelf ook en hoor van anderen niet anders... Weet iemand ergens voor een zacht prijsje een niet lekkend resevoir te vinden? Elferink heeft ze iig niet...

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 26 jun, 2005 21:42

Reservoir demonteren. Op de plaats waar de ijzeren stangen zitten goed insmeren met 2 componenten kit Die uithard. En het lekt niet meer. Heb het bij mijn eigen auto ook gedaan. Gaat nu al een half jaar goed.

MarkKh
Geregistreerd lid

Bericht door MarkKh » vr 01 jul, 2005 8:22

Ik heb er nu 1 besteld via www.eeuroparts.com, daar kosten ze $81,- moet alleen uit de USA komen.... Bij de dealer zijn ze €121....

Iemand trouwens ervaring met levertijden bij eeuroparts??

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » vr 01 jul, 2005 13:30

paar dagen! :D

Plaats reactie