YF-96-RL
-
Oostland
- Geregistreerd lid
YF-96-RL
Weet iemand misschien waar deze auto staat, die garage wisselt elk jaar van adress, beetje een oplichter.
Was altijd ODN in Nunspeet, nu is het iets van Maarden ofzow en het zat half jaar geleden nog in harderwijk.
Zou graag willen weten waar ze nu zitten en of onze oude liefde er nog staat.
Was altijd ODN in Nunspeet, nu is het iets van Maarden ofzow en het zat half jaar geleden nog in harderwijk.
Zou graag willen weten waar ze nu zitten en of onze oude liefde er nog staat.
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Re: YF-96-RL
Nee
we hebben daar onze auto ingeruild, en een andere weer gekocht, maar die andere had al een paar jaar geen beurt gehad, tewijl die man zij van wel, hij zou hem ook een kleine berut geven voordat we hem ophalden heeft hij ook nooit gedaan, vervolgens zou hij hem nog 1 keer gratis een grote beurt geven, maar toen was die garage in een keer verdwenen, idendito e-mail telefoon nummer website naam enz.
Toe las ik later dat meer mensen dat hebben gehad, en dat hij nog steeds ergens zit.
Maar nu wou ik wel es weten wat er van onze oude Saab terecht is gekomen, maar kan hem nergens vinden, kan alleen maar zien dat hij nog stedds niet verkocht is, op rdw.nl.
we hebben daar onze auto ingeruild, en een andere weer gekocht, maar die andere had al een paar jaar geen beurt gehad, tewijl die man zij van wel, hij zou hem ook een kleine berut geven voordat we hem ophalden heeft hij ook nooit gedaan, vervolgens zou hij hem nog 1 keer gratis een grote beurt geven, maar toen was die garage in een keer verdwenen, idendito e-mail telefoon nummer website naam enz.
Toe las ik later dat meer mensen dat hebben gehad, en dat hij nog steeds ergens zit.
Maar nu wou ik wel es weten wat er van onze oude Saab terecht is gekomen, maar kan hem nergens vinden, kan alleen maar zien dat hij nog stedds niet verkocht is, op rdw.nl.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

volgens mij moet jij eens kijken wat de website van forumlid garagetest is... 
-
Oostland
- Geregistreerd lid
het is een beetje moeilijk om een resentie over die garge te schrijven, omdat ze elk jaar van lokatie en naam wisselen, verder leuke site.
Bedrijf waar ik werk staat er ook in!
Bedrijf waar ik werk staat er ook in!
-
Oostland
- Geregistreerd lid
IK HEB HEM
Hij staat voor 750 euro te koop terwijl we een inruilprijs van 2000 hebben gekregen.
Hij is dit jaar inderdaad weer van naam verwisselt, en van plaats.
Hij staat te koop bij auto bedrijf lankhorst in ermelo geen auto daar kope dus.
Hij staat voor 750 euro te koop terwijl we een inruilprijs van 2000 hebben gekregen.
Hij is dit jaar inderdaad weer van naam verwisselt, en van plaats.
Hij staat te koop bij auto bedrijf lankhorst in ermelo geen auto daar kope dus.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Maar ja niet kopen? Als jij hem hebt ingeruild en de auto was in goede staat dan lijkt me 750 voor een 9000 geen slechte prijs. Wel balen als hij bij een dergelijke linkmiegel terecht komt. 
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Ik heb nog niet zoveel geld, ben nog maar 17 en heb nog geen rijbewijs, anders had ik wel een bod gedaan.
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Voor de vakantie stond hij voor 450 te koop, had niet verwacht dat hij zo snel verkocht zou worden maar hij is inmiddels dus wel verkocht op 19 augustus, toevallig iemand van dit Forum?
K zie dat hij niet APK gekeurd is en dat het autobedrijf alweer verdwenen is, hij heeft natuurlijk ook al een jaar de zelfde plaats en naam.
K zie dat hij niet APK gekeurd is en dat het autobedrijf alweer verdwenen is, hij heeft natuurlijk ook al een jaar de zelfde plaats en naam.