Waar laat jij je kopje koffie in je 9000...? Ikke hier..!

1984-1997
Plaats reactie
Bvesch
Geregistreerd lid

Waar laat jij je kopje koffie in je 9000...? Ikke hier..!

Bericht door Bvesch » wo 21 sep, 2005 22:55

Nou ja, kan het aan mij liggen, maar ik had ´s ochtends altijd ruzie met mijn koffie in mijn Saab 9000.....! Maar er is HOOP...! :P

Vond deze advertentie op E-Bay! Wellicht help ik hier meer Saab vrienden mee...?!

http://cgi.ebay.nl/SAAB-9000-900-Classi ... dZViewItem

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » wo 21 sep, 2005 23:01

had 'm ook al gezien en ziet er inderdaad erg nifty uit. alleen zou ik er in mijn classic 900 geen ruk aan hebben omdat boven mijn lege DIN-vakje de asbak schuin naar binnen toe loopt. zou alleen dat muntenbakje enig nut hebben... :?

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 21 sep, 2005 23:11

Zo ´very rare´ (quote uit advertentie) is dit produkt niet aangezien het geregeld aangeboden wordt op e-bay. Het is evenmin een Saab-produkt, maar wordt wel vaak als zodanig aangeprezen. Het past in elk dashboard met voldoende ruimte boven en onder een DIN-vak. Niettemin is het een mooie oplossing in de 9000. Bij mij past het helaas niet aangezien ik er een originele 9000 audio set in heb zitten die tezamen met de asbak alle DIN-vakken bezet, anders had ik er zeker een aangeschaft.

johnjaap
Geregistreerd lid

Bericht door johnjaap » do 22 sep, 2005 7:35

Bij mij past het helaas niet aangezien ik er een originele 9000 audio set in heb zitten die tezamen met de asbak alle DIN-vakken bezet
Stoppen met roken dan maar? :P

Bvesch
Geregistreerd lid

Bericht door Bvesch » do 22 sep, 2005 9:03

Hmmmm....... :roll: Dus niet de vondst van het jaar...?!

Ik geloof meteen dat het niet origineel Saab is, maar leek me opzich wel handig voor mensen met dorst onderweg......

Plaats reactie