programmering ACC 9000turbo '86

1984-1997
Plaats reactie
harmhoff
Geregistreerd lid

programmering ACC 9000turbo '86

Bericht door harmhoff » di 18 okt, 2005 10:46

Hoi mensen,

ik heb nu enige tijd een saab 9000turbo uit 1986. Hier werkt aleen de ACC nog niet van. De airco is wel afgevuld alleen ik heb het idee dat hij in een noodprogramma loopt. Hij onthoudt na uitzetten van contact namelijk niet de temp en blaasstand. Weet iemand hier hoe je zo'n ding programmeert of iets dergelijks?

alvast bedankt,

Harm van der Hoff

Harmen
Geregistreerd lid

Bericht door Harmen » zo 23 okt, 2005 14:32

Hoi Harmhoff,

Ik heb net mn oude instructie boekje van mn 9000 weer gevonden. En er staat een optie tot kalibrering in. Misschien moet je dat eens uitproberen/ is een soort reset van het systeem.

Je moet tegelijk de AUTO knop en de Pijltjelinks/hokje/pijltje rechts knop indrukken na een tijdje (seconden?) gaat het pijltjelinks/hokje/pijltje rechts branden daarna gaan alle alle andere functie knoppen ook 1 voor 1 branden tijdens de kalibrering wordt het cijfer 0 getood in het display, of een aantal fouten die ontdekt zijn in het systeem (cijfers 1-5) De kalibrering en zelftest duren ongeveer 30 seconden.

Succes!

egon
Donateur
Donateur

Bericht door egon » za 29 okt, 2005 13:25

Is de binnentemperatuursensor wel goed ?
Je progammering gaat dan ook vreemd doen.

groeten Egon

Dilemma
Geregistreerd lid

Bericht door Dilemma » ma 02 jan, 2006 23:40

Het programmeren vergt volgens mij een extra handeling. Je moet dan het het bovenste en het onderste knopje aan de rechterkant tegelijk indrukken.
Werkte bij mij althans prima!

Het terugzetten op standaard instellingen gebeurd door de linkse knopjes tegelijk in te drukken... volgens de manual!

Guido

Plaats reactie