Heeft er iemand ervaring met zagen in het houten front van het dashboard? Ik wil namelijk van twee DIN-vakken één vak maken zodat er ruimte is voor een TFT-scherm. Ik ben alleen bang dat de hout(look?) finish er vanaf zal splinteren.
Iemand ervaring hiermee?
John©
Zagen in front van het dashboard
-
MXL
- Geregistreerd lid
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Re: Zagen in front van het dashboard
Wordt dat niet wat diefstal gevoelig met zo´n scherm in het dashboard? De huidige modellen waar dat af fabriek in zit hebben geïntegreerde systemen die je niet of nauwelijks kan demonteren. Zo´n achteraf gemonteerd TFT scherm lijkt mij een makkelijke buit of ben ik nu te negatief?johnjaap schreef:Ik wil namelijk van twee DIN-vakken één vak maken zodat er ruimte is voor een TFT-scherm.
-
Jochen
- Geregistreerd lid
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Momenteel heb ik al een TFT-scherm tussen beide voorstoel gemonteerd, duidelijk zichtbaar. Dit is gelukkig nog niet weggehaald.
Ik heb een goed alarm en een goede verzekering, dus ik ben er niet zo bang voor. Bovendien, als het er eenmaal in zit dan zit het ook wel vast....
De DVD-speler die nu in mijn dashboard zit heeft, in tegenstelling tot mijn radio, geen afneembaar front. Daarom heb een afdekkapje wat eroverheen past en de DVD-speler uit het zicht onttrekt. Zoiets wil ik dan ook voor het scherm maken.
John©
Ik heb een goed alarm en een goede verzekering, dus ik ben er niet zo bang voor. Bovendien, als het er eenmaal in zit dan zit het ook wel vast....
De DVD-speler die nu in mijn dashboard zit heeft, in tegenstelling tot mijn radio, geen afneembaar front. Daarom heb een afdekkapje wat eroverheen past en de DVD-speler uit het zicht onttrekt. Zoiets wil ik dan ook voor het scherm maken.
John©