Stoelverwarming bestuurdersstoel defect
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
Stoelverwarming bestuurdersstoel defect
Stoelverwarming bestuurdersstoel van mij doet niets.. de bijrijdersstoel werkt perfect.
Waar kan dit aan liggen ? Knop staat uiteraard aan...
Waar kan dit aan liggen ? Knop staat uiteraard aan...
-
Bart M
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

stoelverwarming werkt wél, of werkt niet. Zitting en leuning zijn één geheel en niet twee aparte circuits. Als je koude en warme plekken hebt dan zijn waarschijnlijk de draadjes op de zitting en onder de bekleding niet gelijkmatig verdeeld of er zit teveel bekleding of iets dergelijks tussen waardoor je niks merkt van de warmte.
of je hebt op sommige plekken gewoon een dikke huid
of je hebt op sommige plekken gewoon een dikke huid
-
efefes
- Geregistreerd lid
Ik heb hetzelfde merkte ik vandaag. Mijn stoel doet niets, de passagiersstoel verwarmt wel. Nu hoor ik het relais idd wel klikken bij de passagiersstoel maar niet bij de bestuurdersstoel. Kan ik gewoonweg de schakelaar van de passagiersstoel verwisselen met de bestuurdersstoel om te testen of het dan wel werkt?
-
Doezn
- Geregistreerd lid
efefes schreef:Ik heb hetzelfde merkte ik vandaag. Mijn stoel doet niets, de passagiersstoel verwarmt wel. Nu hoor ik het relais idd wel klikken bij de passagiersstoel maar niet bij de bestuurdersstoel. Kan ik gewoonweg de schakelaar van de passagiersstoel verwisselen met de bestuurdersstoel om te testen of het dan wel werkt?
Ja
Bij mij toch
Groetjes
-
Injectie
- Moderator
-
fluelaks
- Geregistreerd lid
Stoelverwarming
Prima beschrijving op quasimotors, krijg nu weer een warm achterste. Dank voor de tips!
Groet Hans.
Groet Hans.