9000 aero
-
gj900
- Donateur (9x)

Ik neem aan dat je de acceleratie van 0-100 km/h bedoelt? Dat is in mijn ogen een wat theoretische waarde, want absoluut oninteressant in het dagelijkse verkeer. Veel belangrijker is de acceleratie van bijv. 80-120 km/h, iets waar je bij het inhalen wat aan hebt.
Maar wat betreft jouw vraag... wat denk je van zelf testen met de stopwatch als je de opgegeven cijfers niet vertrouwt? Bedenk wel dat de automaat van je vader minder snel is dan de handgeschakelde versie.
Maar wat betreft jouw vraag... wat denk je van zelf testen met de stopwatch als je de opgegeven cijfers niet vertrouwt? Bedenk wel dat de automaat van je vader minder snel is dan de handgeschakelde versie.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
Black 9000
- Geregistreerd lid
-
Benaero
- Donateur (6x)

De accelaratie van 0 tot 100 is 6,9 seconden voor de handgeschakelde versie. Maar volgens mij is dat nauwelijks te halen laat staan te meten. Ik weet uit ervaring (6.5 jaar een 9000 Aero gehad) dat het enorm moeilijk is om het vermogen op een fatsoenlijke manier op de voorwielen over te brengen. Dus in de praktijk lukt je dat haast niet. Het is evenwel supersnel accelereren als je hem eenmaal "aan het rollen hebt" .
gr. Benaero
gr. Benaero
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
Re: aero
Toch heeft hij 25 pk minder...Mr Piet schreef:Ik heb in beide gereden en vond de snelheidsbeleving in de automaat zeker niet mindersjoerdk schreef: Ik zou best wel eens in een handbak willen rijden, kijken of die een hogere snelheidsbeleving heeft.
Verder rij ik eigenlijk ook nooit vol weg vanuit stilstand.. maar vanaf 20 km/h kan je nog fors wheelspin veroorzaaken.
Het zijn ook maar smalle bandjes.. (205 breed)
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

Re: aero
Je kan voor 225 kwijt...AeroJelmer schreef:Toch heeft hij 25 pk minder...Mr Piet schreef:Ik heb in beide gereden en vond de snelheidsbeleving in de automaat zeker niet mindersjoerdk schreef: Ik zou best wel eens in een handbak willen rijden, kijken of die een hogere snelheidsbeleving heeft.
Verder rij ik eigenlijk ook nooit vol weg vanuit stilstand.. maar vanaf 20 km/h kan je nog fors wheelspin veroorzaaken.
Het zijn ook maar smalle bandjes.. (205 breed)