hallo allemaal,
ik heb een 9000 2,3 16v uit '90. nu was ik met mijn auto in Rotterdam en toen kreeg ik er last van dat de auto (heel) vaak uitviel. na enige tijd stilstaan kan ik de auto weer starten en verder rijden. wat ik vermoed is dat er ergens een los contact in de startonderbreker zit, aangezien de auto de ene keer om de 500m stilstaat en de andere keer om de 100km er is dus geen peil op te trekken wanneer hij de problemen krijgt. nu zou ik graag willen dat de onderbreker er helemaal uit gaat zodat ik zeker weet dat ik daar niet weer problemen mee krijg. ik heb alleen geen idee wat ik moet doen om dit systeem uitgeschakeld te krijgen en of dit wel mogelijk is. als iemand mijn dat zou kunnen vertellen dan zou ik die gene erg dankbaar zijn aangezien het mijn enigste vervoermiddel is en ik hem elke dag nodig heb.
groetjes maarten.
problemen met mijn startonderbreker??
-
Troll fan
- Geregistreerd lid
Is dit niet hetzelfde probleem ?
viewtopic.php?t=3414&start=0&postdays=0 ... nderbreker
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Inderdaad, ik wilde hem net gaan opzoeken. Als je ANWB lid bent, en je staat er en keer mee stil, dan heb je kans dat een wegenwachter het ding er voor je uit trekt. Anders een keer naar de garage. Je bent zo'n ding toch liever kwijt dan rijk, geloof meTroll fan schreef:Is dit niet hetzelfde probleem ?