sputteren en ploffen als ik op lpg rijd
-
help!
- Geregistreerd lid
sputteren en ploffen als ik op lpg rijd
hallo wie kan mij helpen!! ik heb een saab 9000 op lpg...mijn probleem is als ik op gas rijd dan ploft en sputtert hij enorm..maar als ik op benzine rijd rijd ie echt heerlijk...ik weet echt niet wat t kan zijn wie kan mij AUB helpen??
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: sputteren en ploffen als ik op lpg rijd
Lijkt me evident dat er iets met de LPG installatie mis is dan. Maar je zou iets meer info moeten geven als je hier een serieus antwoord verwacht. Wat voor een LPG installatie heb je, injectie of verdamper? Welk jaar is je SAAB, welke motor?help! schreef:hallo wie kan mij helpen!! ik heb een saab 9000 op lpg...mijn probleem is als ik op gas rijd dan ploft en sputtert hij enorm..maar als ik op benzine rijd rijd ie echt heerlijk...ik weet echt niet wat t kan zijn wie kan mij AUB helpen??
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Sinds wanneer heb je dit probleem? Het klink (natuurlijk) als "iets" met de gasinstallatie. Het meest voor de hand liggend is dat de buitentemperatuur invloed heeft op het verdampen van het gas. Wat voor gasinstallatie is het? En iets meer info over de auto kan ook geen kwaad: bouwjaar, motor.
Je zou even langs de gasboer kunnen rijden..........
Je zou even langs de gasboer kunnen rijden..........