saab club Belgie website
saab club Belgie website
http://www.saabhuy.net
-
- Geregistreerd lid
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Re: saab club Belgie website
De website van de Belgische Saabclub steekt in een nieuw kleedje, maar hij is nog wel terug te vinden op http://www.saabclub.be" onclick="window.open(this.href);return false;. Op de eerste tabbladen is algemene informatie over de club uiteengezet, verderop vinden clubleden wat hen aanbelangt. Geef er maar een klik op!
-
- Geregistreerd lid
- Regio: BE - Limburg / Limbourg
SAAB 9.5 SEDAN AUTOMAAT TE KOOP
Ik zou mijn Saab 9.5 graag willen verkopen... wegens aankoop bedrijfsauto.
Enkele data:
Zilver Metalic... Slechts 106.000 km gelopen... trekhaak, nieuwe startmotor, in bijna perfecte staat! Normale gebruikssporen... geen roest o.i.d. Altijd op IJsland bereden (en daar mag je nergens harder als 90km/uur) Prima motor, 6 cd-wisselaar, Harman Kardon luidsprekers... een heerlijke auto... omgeving Hasselt, bevragen bij ron.reijnders@telenet.be
Schone auto... altijd voorzichtig bereden! Vraagprijs 5.000 euro... wat bijzonder weinig is, vooral ook gezien de kilometer stand!
Net een nieuwe startmotor geplaatst... Prima auto om mee op vakantie te gaan en nog vele jaren daarna!!!
ZIE EEN AANTAL FOTO'S ONDERAAN DEZE PAGINA.. IN KOFFERBAK LIGT HET ONDERHOUDSBOEK (van KEGELS-TURNHOUT)... NAAST DE BRANDBLUSSER...
Ik zou mijn Saab 9.5 graag willen verkopen... wegens aankoop bedrijfsauto.

Enkele data:
Zilver Metalic... Slechts 106.000 km gelopen... trekhaak, nieuwe startmotor, in bijna perfecte staat! Normale gebruikssporen... geen roest o.i.d. Altijd op IJsland bereden (en daar mag je nergens harder als 90km/uur) Prima motor, 6 cd-wisselaar, Harman Kardon luidsprekers... een heerlijke auto... omgeving Hasselt, bevragen bij ron.reijnders@telenet.be
Schone auto... altijd voorzichtig bereden! Vraagprijs 5.000 euro... wat bijzonder weinig is, vooral ook gezien de kilometer stand!
Net een nieuwe startmotor geplaatst... Prima auto om mee op vakantie te gaan en nog vele jaren daarna!!!
ZIE EEN AANTAL FOTO'S ONDERAAN DEZE PAGINA.. IN KOFFERBAK LIGT HET ONDERHOUDSBOEK (van KEGELS-TURNHOUT)... NAAST DE BRANDBLUSSER...

Laatst gewijzigd door Ronsi op ma 02 jul, 2018 22:26, 4 keer totaal gewijzigd.
- Funky Dude
- Geregistreerd lid
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
-
- Geregistreerd lid
Kan iemand dit op die betreffende pagina zetten svp? Ik ben niet zo handig met sites of met internet...
Bedankt alvast voor de moeite!
Vriendelijke groeten en een Saab Saluut, Ronsi
Bedankt alvast voor de moeite!
Vriendelijke groeten en een Saab Saluut, Ronsi
-
- Geregistreerd lid
Funky Dude: als u zo Funky bent:
U had 'm gewoon even kunnen "verplaatsen"... zou met dank worden aanvaard...!
Ben gehandicapt... dus enig excuus gevraagd.
Mvg, Ronsi
U had 'm gewoon even kunnen "verplaatsen"... zou met dank worden aanvaard...!
Ben gehandicapt... dus enig excuus gevraagd.
Mvg, Ronsi
- Funky Dude
- Geregistreerd lid
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Nee, verplaatsen kunnen alleen de beheerders en moderatoren doen.
Vervelend dat u gehandicapt bent maar even goed kijken en lezen op dit forum en u kunt een advertentie plaatsen bij de nieuwe SAABmarktplaats (daarvoor moet extra ingelogd worden). Bent u lid van de Belgische SAAbclub, dan kunt u op hun site ook een advertentie plaatsen.
Vervelend dat u gehandicapt bent maar even goed kijken en lezen op dit forum en u kunt een advertentie plaatsen bij de nieuwe SAABmarktplaats (daarvoor moet extra ingelogd worden). Bent u lid van de Belgische SAAbclub, dan kunt u op hun site ook een advertentie plaatsen.
- J.vandermeulen
- Geregistreerd lid
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Met een hoed in de hand komt men door het ganse land.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
9-3X 2009 2.0T