Hoi Rutger,
Vanwege werk kan ik even niet checken hoe dat bij mij zit. Ga dat woensdag even nazien.
Komt de stand van die arm mechaniek niet doordat je de kabeltjes los hebt? Dan zit die arm misschien te ver omdat hij spanning mist. Je kunt volgens mij die kabeltjes ook wat stellen zoals de remkabels aan een fiets maar dat weet ik even niet meer zeker. Wat ook speling geeft is de manuele hendeI (die rode in de smalle gleuf als je de bank terug klapt) dan kun je die arm misschien ook bewegen. Is al weer even geleden dat ik daar aan gewerkt heb.
Hopelijk ben je al wat opgeschoten of kom je iets verder hiermee.
Tonneau motor arm getordeerd
-
Pascal1975
- Geregistreerd lid
Re: Tonneau motor arm getordeerd
Neem eens contact op met Evert van Peperstraten. Dat is echt een goeroe mbt cabriodaken.
EvP Techniek
EvP Techniek
-
Kloost12
- Geregistreerd lid
Re: Tonneau motor arm getordeerd
Dank voor de reactie! Ik heb inmiddels de haken in de vijfde boog nog iets verder bijgesteld. Ook heb ik daar waar die de laatste keer vastliep (rechterkant vd tonneau cover), toch weer even allemaal goed gesmeerd en nagelopen. De as vd tonneau motor was hierdoor weer opnieuw getordeerd en deze heb ik wederom rechtgezet door verhitten en bijstellen. Dat is gelukt.
Vooralsnog werkt het allemaal weer naar behoren. Ik wil weer even kijken aankomende tijd of het dak niet toch weer ergens blijft hangen/haken. Als dat weer zo is, waar dat dan is en verder uitzoeken wat er dan weer aan de hand is. Ook kan ik aankomende tijd kijken of de getordeerde bijgestelde as het houdt ook als er niks vastloopt.
fingers crossed
Vooralsnog werkt het allemaal weer naar behoren. Ik wil weer even kijken aankomende tijd of het dak niet toch weer ergens blijft hangen/haken. Als dat weer zo is, waar dat dan is en verder uitzoeken wat er dan weer aan de hand is. Ook kan ik aankomende tijd kijken of de getordeerde bijgestelde as het houdt ook als er niks vastloopt.
fingers crossed