Goedeavond,
Afgelopen week heb ik een Saab 9-3 uit 1998 gekocht die al voorzien is van een microfoontje in het dak, naast de verlichting en de achteruitrijspiegel. Heeft iemand hier postitieve ervaringen mee? In mijn vorige Saab had ik een carkit met zwanenhals en dat vond ik altijd bijzonder fijn. Ik heb ook ooit een lease Golf gehad en die had ook zo'n geintegreerde microfoon maar dat was echt heel slecht, mensen aan de andere kant van de lijn dachten steeds dat het regende.
Weet iemand verder of het makkelijk is om de draden van zo'n zwanenhals van de ene kant van de auto naar de andere kant te trekken? De zwanenhals, als ik 'm nodig hebt wil ik net als in mijn vorige Saab links bij het portier hebben, de blackbox komt rechts achter het schot van de middenconsole. Ik heb al een automute kabel besteld zodat het geluid via de boxen gaat, hoef ik niet zo'n lelijke luidspreker op te hangen.
groet,
Jurgen
Ervaringen met ingebouwde microfoon Saab 9-3
-
Moppersmurf
- Geregistreerd lid
Re: Ervaringen met ingebouwde microfoon Saab 9-3
De dealer heeft een carkit in mijn 9.3 ingebouwd, met dakmicrofoon. Die microfoon werkt prima, wie mij belt klaagt nooit over mijn overstaanbare gemopper. Er zit wel bijgeluid in de installatie, en soms maakt de telefoon niet goed contact, ik bel dan iemand op, die neemt op en hoort mij niet. Dat heeft de dealer nooit kunnen verhelpen.
Ik kan me echter niet voorstellen dat dat aan de dakmicrofoon ligt.
Je kunt rustig voor je uit praten, de microfoon is rondom gevoelig.
Moppersmurf
Ik kan me echter niet voorstellen dat dat aan de dakmicrofoon ligt.
Je kunt rustig voor je uit praten, de microfoon is rondom gevoelig.
Moppersmurf