Mijn '00 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero automaat

1993-2002
Gebruikersavatar
Koots
Geregistreerd lid
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 25 dec, 2011 14:45
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Mijn '00 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero automaat

Bericht door Koots » zo 31 mei, 2026 16:02

Thanks! Stuur is al vervangen, zie ook mijn andere topic in de Leden-sectie 8)
"I'll try being nicer if you try being smarter.."

'00 Saab 9³ Cabrio 2.0T Aero
'24 Volvo XC90 T8 Ultra

Gebruikersavatar
Koots
Geregistreerd lid
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 25 dec, 2011 14:45
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Mijn '00 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero automaat

Bericht door Koots » ma 08 jun, 2026 18:53

Kijkerdekijk, we zijn helemaal bij: CarPlay, handsfree bellen etc.. Nieuwe Broditbeugel en -houder zodat de telefoon mooi opgeladen wordt. EQ nog wat finetunen maar vooral genieten!

@Reier: dank!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"I'll try being nicer if you try being smarter.."

'00 Saab 9³ Cabrio 2.0T Aero
'24 Volvo XC90 T8 Ultra