Mijn '00 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero automaat
-
Koots
- Geregistreerd lid
- Berichten: 81
- Lid geworden op: zo 25 dec, 2011 14:45
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Mijn '00 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero automaat
Thanks! Stuur is al vervangen, zie ook mijn andere topic in de Leden-sectie 
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0T Aero
'24 Volvo XC90 T8 Ultra
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0T Aero
'24 Volvo XC90 T8 Ultra
-
Koots
- Geregistreerd lid
- Berichten: 81
- Lid geworden op: zo 25 dec, 2011 14:45
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Mijn '00 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero automaat
Kijkerdekijk, we zijn helemaal bij: CarPlay, handsfree bellen etc.. Nieuwe Broditbeugel en -houder zodat de telefoon mooi opgeladen wordt. EQ nog wat finetunen maar vooral genieten!
@Reier: dank!
@Reier: dank!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0T Aero
'24 Volvo XC90 T8 Ultra
'00 Saab 9³ Cabrio 2.0T Aero
'24 Volvo XC90 T8 Ultra