Pagina 1 van 1
Rimpelrubbers
Geplaatst: zo 18 jan, 2026 16:57
door RobbieF57
Vanmorgen viel me op dat de rubbers van de achterste zijruiten van mijn coupé er wel heel erg gerimpeld uitzagen.
Iemand bekend met dit verschijnsel?
Grtz
Rob

Re: Rimpelrubbers
Geplaatst: zo 18 jan, 2026 21:45
door Sverre
Ik kwam vandaag naar mijn Saab toe en kwam exact het zelfde verschijnzel tegen, iets met het weer?
Ik heb even snel lopen zoeken maar kan het onderdeel nummer zosnel nog niet vinden.
Iemand die die wel weet en weet hoe het gemonteerd zit?
Re: Rimpelrubbers
Geplaatst: zo 18 jan, 2026 21:47
door gj900
Heb op het Volvo-forum een vergelijkbare post gelezen. Daar was de conclusie dat bij lage temperaturen dit voor kan komen. Zodra het warmer wordt, trekt het weer bij.