Okay, dit is iets anders gelopen dan ik had gehoopt, maar ik heb weer een update voor jullie...
Nadat ik de DICE en Motronic heb laten vervangen bij de garage (afgelopen week + apk + beurt!!!) heb ik alleen bij de bobine nog een aangepaste schakeling. Ik was vanmiddag onderweg en ineens geven alle systemen de geest. Eerste pech ervaring ooit, en dat ook nog op een vrij onhandige plek. Door een berger naar een veilige plek gebracht en daar keken we even onder de motorkap. Draden die van de accu naar een losse zekering, naar de bobine lopen voelen behoorlijk verweerd en zwak, de zekering zat wat scheefjes in zijn behuizing dus mogelijk is dat wat roet in het eten gooide.
Hoe het gebeurde blijf ik gek vinden, ik kreeg op mijn SID een korte flits van een melding over een koplamp storing waarna alles ineens stil viel terwijl ik aan het rijden was. Toen ik langs de kant stond probeerde ik te starten, maar qua elektra kwam er niks tot leven, en zag ik alleen mijn temperatuur en tank indicatie meters ietsjes trillen boven de 0. Voor de rest alles donker
Toen ik van de snelweg af was wilde ik uitleggen aan de vriendelijke berger wat de symptonen waren, draaide ik het contact om en toen deed ineens álles het weer, ook gewoon naar huis kunnen rijden daarna

..
Misschien doet dit een lampje branden bij iemand, ik sta in ieder geval met grote vraagtekens!