Van kleine naar grote turbo

1997-2010
Plaats reactie
WouterB9-5
Donateur
Donateur

Van kleine naar grote turbo

Bericht door WouterB9-5 » za 30 mar, 2024 13:48

Huidige Aero heeft de gt17, ik wil naar de td04. Zijn pakkingset en alles op foto samen voldoende om dit te doen (en daarna stage1 aanpassen)?
Afbeelding

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Van kleine naar grote turbo

Bericht door ReinO » za 30 mar, 2024 14:07

ik zie geen foto maar je hebt idd een passende leidingset nodig en hij presteert beter
wanneer je je tune aanpast.Loopt zonder ook goed hoor.
Blacktop tuning zit niet te ver bij je vandaan en weet precies wat je nodig hebt. ic injectoren enz

WouterB9-5
Donateur
Donateur

Bericht door WouterB9-5 » za 30 mar, 2024 14:13

Dank , zien anderen de foto wél?

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » za 30 mar, 2024 15:32

Je moet de turbo en leidingen hebben. Banjo maten op de turbo zijn anders dan van een GT17. Daarna inderdaad een tune op deze hardware laten maken.

WouterB9-5
Donateur
Donateur

Bericht door WouterB9-5 » za 30 mar, 2024 17:46

Ok, net nog even gezocht maar die banjos heb ik niet. Heeft iemand ze nog liggen en zeker niet meer nodig?
(Jajaja ik ben al aan t shoppen)

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » za 30 mar, 2024 23:20

rademaker, en anders misschien een meelezer wel. en de bijpassende leiding natuurlijk.
mechanisatiebedrijven hebben ze vaak ook wel.

95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 95twinturbo » za 30 mar, 2024 23:33

Toevallig afgelopen zomer dezelfde turbo wissel gedaan, nadat ik mijn originele GT17 naar de eeuwige jachtvelden reed op de dag dat hij getuned was. Achteraf gezien was de turbo al op sterven na dood.

Hierbij mijn ‘boodschappenlijstje’ van benodigdheden, hoop dat je er iets mee kunt!

Ik wil overigens nog een keer terug voor tuning, aangezien er nu dus een TD04 in zit. Door omstandigheden nog geen tijd voor gehad, maar dat wil ik zeker nog doen. Want ik begrijp dat dat echt aan te raden is.

Afbeelding

WouterB9-5
Donateur
Donateur

Bericht door WouterB9-5 » zo 31 mar, 2024 10:35

Dank. Ik bestel gewoon maar beide mogelijke banjobouten en een overgangsring bij JenD. En dan hoop ik dat daarmee alle mogelijke variaties zijn afgedekt.

Plaats reactie