Ik heb nu een 9-5 2.3t vector, kenteken 03 HS GP voor wie meer info wil opzoeken.
Het instructieboekje ontbreekt, heeft iemand er nog 1 over? Mag ook Engels zijn.
Wat is de betere bougie voor deze motor die me niet 20€ per stuk kost?
Als ik de radio vervang voor een moderne dubbeldin met touchscreen en CarPlay e.d., heeft dit verder geen invloed op de SID toch? Behalve de RDS re-time en de info feedback (radio zender e.d.) dacht ik niet dat de units aan elkaar gelinkt zijn voor functionaliteit? De latere modellen 9-5 hadden touchscreen units, zijn die uitwisselbaar naar oudere modellen?
Zijn er (al dan niet aftermarket) elektrisch inklapbare spiegels die er op zouden passen en er netjes uit zien?
In de LPG sectie heb ik dit ook al gevraagd - hoe doet deze motor het op LPG G3 en is het een slecht idee om dit nu nog te monteren met 230K op de teller?
Er zit een regensensor systeem op ipv de interval,
Bij aanschaf werd me verteld dat sinds de vervanging van de SID voor een gereviseerde unit ivm dode pixels, de sensor op de ruitensproeier tank verkeerd wordt gelezen, dus er altijd de melding komt dat de tank leeg is. Neem aan dat dit relatief eenvoudig te fixen moet zijn met een andere sensor of tankje? Of desnoods helemaal geen sensor, want lekker belangrijk, merk het vanzelf als ie leeg is?
Tot slot, hoe berekent de SID het gemiddelde brandstof verbruik? Gisteren na 2 langere ritten stond het verbruik (gereset bij vertrek) keurig op 7.8/100, vandaag na wat (hele) korte ritjes en de auto 2 keer verplaatsen, viel het me op dat ie ineens 43.2/100 aangaf. Mag toch hopen dat dit niet klopt……
Alvast bedankt voor het mee denken.