Mijn 9-5 DE 2007 heeft een lekstroom van ca. 1,0 amp op zekering 13, die van de radio met versterker. Heeft iemand daar eerdere ervaringen mee (en dan vooral fijn de eventuele oplossingen???)
Blijkt dat schema in WIS online dat deze zekering niet via ignition swich geschakeld wordt maar rechtstreek via maxi fuse 1 naar de zekeringkast gaat en vandaar naar de versterker in de voetenruimte rechts voor (A stijl onderzijde)
lekstroom ca. 1,0 amp bij voorversterekr radio via zekering 13
-
volvorob
- Geregistreerd lid
Re: lekstroom ca. 1,0 amp bij voorversterekr radio via zekering 13
bleek zekering 9 voor de radio. Op zekeringplek 13 leeg en ook geen aansluiting hoewel in WIS daar de amplifier staat. Hoewe lik wel middenspeaker heb ga ik dat toch maar eens na en rechts voor open halen. Is politiemodel 9-5 en soms kaal uitgevoerd maar wel sport onderstel met vett remmen.
Maar goed, probleem bliift dat op maxi fuse 1 er en spanning wordt getrokken van ruim 1,3 amp. en daarvan ruim 1,1 via radio. blijft er na de radio toch ook 200 mili amp over
Is er iemand die iets kan zeggen over normaal stroomverbruik bij een goede 9-5. zelf denk ik aan max 30 miliamp voor alarm en radio. Ik mis een goede referentie
Maar goed, probleem bliift dat op maxi fuse 1 er en spanning wordt getrokken van ruim 1,3 amp. en daarvan ruim 1,1 via radio. blijft er na de radio toch ook 200 mili amp over
Is er iemand die iets kan zeggen over normaal stroomverbruik bij een goede 9-5. zelf denk ik aan max 30 miliamp voor alarm en radio. Ik mis een goede referentie
-
Ceejay
- Geregistreerd lid
Re: lekstroom ca. 1,0 amp bij voorversterekr radio via zekering 13
Hoi Rob,weet je al wat meer?Ik heb namelijk hetzelfde probleem bij mijn 95 bj 2008
Lekstroom 1,8A , dus accu snel leeg. Ook zekering 9 . groeten Corjan
Lekstroom 1,8A , dus accu snel leeg. Ook zekering 9 . groeten Corjan