Even voorstellen

1997-2010
Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Even voorstellen

Bericht door Barboer » zo 11 mei, 2025 12:28

MikeF schreef:
zo 05 mar, 2023 23:35
Het is nu vier keer gebeurt in even veel dagen, ik draai de sleutel om, alles gaat branden op het dashboard, draai ik door om te starten en er gebeurt niets. Startmotor slaat niet aan, Contact weer naar "off" en weer starten en de motor start zonder problemen? Kan dit een ander probleem zijn als de startmotor?
Mike, is dit al opgelost?

Soortgelijke problemen gehad, bleek het contactslot te zijn..

MikeF
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MikeF » zo 11 mei, 2025 15:49

Tubbe schreef:
za 10 mei, 2025 18:47
Niet gezien op de ACC? Hopelijk een ontspannen vakantie gehad!
Vakantie moet nog komen, maar nu de airco gevuld is blaast deze in een paar seconden steenkoude lucht. Nee ik had het idd niet gezien. :oops:

MikeF
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MikeF » zo 11 mei, 2025 16:03

Orphy schreef:
za 10 mei, 2025 19:01
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe kon je dat missen?
In alle auto’s waar ik in gereden heb, dit is de eerste Saab, zit er een a/c knop als er airco in zit. Dus een eco knopje had ik nooit geassocieerd met een airco. Eco is bij mijn weten economisch, een airco is dat niet echt. Daarbij kocht ik deze auto bij een handelaar die absoluut geen verstand had van Saab’s, ik moest hem vertellen dat hij de auto in zijn achteruit moest zetten om de sleutel er uit te krijgen. (Wheeler dealers) De voorinstelling van de clima was ook zo dat de airco aan staat, wat mij dus ook enigszins op het verkeerde been zette, je zet na het starten de airco aan. Maar geloof me, heel veel humor over gehad.

MikeF
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MikeF » zo 11 mei, 2025 16:08

Barboer schreef:
zo 11 mei, 2025 12:28
Mike, is dit al opgelost?

Soortgelijke problemen gehad, bleek het contactslot te zijn..
Ja gelukkig is dit opgelost, ook hier het contactslot. Het plastic slot is vervangen door een aluminium exemplaar door “Van Dongen”.

MikeF
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MikeF » za 06 dec, 2025 19:04

Afbeelding
Afbeelding
😍

Plaats reactie