info display

1997-2010
Plaats reactie
Ruud
Geregistreerd lid

info display

Bericht door Ruud » zo 21 mar, 2004 15:07

Hoi,

Laatst ben ik met mijn vader een beetje aan het rondkijken geweest voor een andere auto, namelijk een 9-5 estate.

Nou hebben we een mooie complete 2.3lpt gevonden waarvan jammer genoeg alleen het info-display niet goed functioneert, de letters lopen namelijk door elkaar. :?

Weet iemand wat dit betekend en wat het kost om dat te laten maken?

mvg,
Ruud

Ruud
Geregistreerd lid

Re: info display

Bericht door Ruud » zo 21 mar, 2004 15:17

Oeps!!! ik zie dat er al een dergelijke topic bestaat :oops: sorry!!!
Ik zat weer ff te slapen...

Maar deze display vertoond inderdaad dezelfde kuren als de 9-5 die wij op het oog hebben en als ik het goed begrijp kost het €330 om het te laten maken... :x

Misschien komt het met wat afdingen wel goed...

Ronald
Geregistreerd lid

Re: info display

Bericht door Ronald » di 18 mei, 2004 12:24

Ik heb sinds kort een 9-5 Aero, waarbij het display onderbrekingen in de display tekst weergave vertoont.
Ik heb nog niet geprobeerd de print connecties te verbeteren, aangezien ik de indruk heb dat dit een soort hardsoldeer is, dus vast lijkt vast... :?

Op http://www.users.waitrose.com/~randmwilliams/index.html heb ik wat info gevonden die ik eerst ga uitproberen voordat ik na de dealer ga, tenslotte kost een nieuwe zo'n +- 200 euro op dit moment.

Maar al met al het lijkt het me een structureel probleem, die ook met een nieuwe wederom kan optreden...eerst maar 's hobbyen..
Topic staat ook ergens anders reeds, waarvoor excuses..

Groet,
Ronald

Plaats reactie