Ben bij deze auto wezen kijken en proefrijden.
Een dame edna in lichte kleur vind ik erg mooi en de uitrusting van deze "business" is erg mooi.
Onderhoudshistorie is ook bekend, het dashboardkastje is bijna te klein voor alle rekeningen. Het is een Duitse import en dat zijn vaak binnenslapers. Genoeg rede om te gaan kijken.
De eerste indruk viel erg tegen;
De velgen hadden niet een beetje stoeprandschade, maar zijn compleer kapot gereden!
De voorbumper heeft aan de rechterwielkastrand lakschade
De motorkap lijkt met schuurmiddel gewassen.
Vanaf de linkerportier loopt een oppervlakkige kras door op het achterscherm.
De dakrails is op veel plekken beschadigd door vermoedelijk dakdragers.
De strip waar de dakrails op zit heeft corrosie linksachter.
Het raam linksvoor doet het niet.
De bekerhouder hangt lam naar buiten.
Lamellen van automaatpook missen een paar lamellen
Handremhoes is kaal
Bij de cstijl aan de binnenzijde zitten wat zwarte strepen.
De verkoper was het niet met mij eens dat het een "werkpaard" is geweest, maar een vertroeteld auto is het zeker niet!
De roest op de bekende plaatsen waren zo niet te zien.
De stoelen zitten echt waanzinnig goed, zijn de sportstoelen, beetje instapschade links en rechts, maar dat komt waarschijnlijk door de grote zijwangen.
De proefrit viel erg mee, zit erg veel power in de 2.3. Wel wat trillingen in het stuur en carros bij optrekken.
Het viel mij op bij stadsverkeer bij het loslaten van het gas en dan weer een streepje gas bij dat de automaat met een duidelijk voel en hoorbare "klonk" aangrijpt, is dat normaal?
Aangezien ik nog een 9-5 ga bekijken voor mij rede genoeg om deze nog even te laten staan.