Goedenavond. Omdat ik normaal nooit achterin zit, en de ramen altijd open gingen met de bediening tussen de voorstoelen stuitte ik pas vanavond op het volgende probleem. De raambediening in de deurpanelen werkt niet, aan beide kanten. Heb de schakelaars al vervangen maar ook dat hielp niet.
heeft iemand een tip om dit te fixen of een linkje naar een eerder item hierover.
betreft een 9-5 2.0t my 1999
alvast bedankt
bediening achterramen
-
Tubbe
- Donateur (2x)

bediening achterramen
Schakelaar voor staat op on? Anders gaat er geen stroom naartoe, branden de lampjes niet plus de ramen gaan niet open…
-
joris1806
- Donateur

Re: bediening achterramen
hi, wat bedoel je met staan de schakelaar op on? er zitten geen lampjes in. De schakelaars zitten in de deurpanelen in de achterportieren, Lampjes onder in de portieren (instapverlichting) branden wel .
-
Tubbe
- Donateur (2x)

bediening achterramen
In de raambediening vóór op de middenconsole zit een knop on/off. Die is voor de achterportierramen.
En ja er zitten wel lampjes in de schakelaars achter, maar die doen het alleen als je er vóór stroom op zet
En ja er zitten wel lampjes in de schakelaars achter, maar die doen het alleen als je er vóór stroom op zet
-
joris1806
- Donateur

Dank je wel. Inderdaad, nooit geweten waar deze voor diende. Lekker stom van me
, volgende keer eerst maar het instructieboekje lezen. Dank voor je snelle reactie.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Kan de beste overkomen. Ik had er een andere deur in gezet, vervolgens balen dat van die deur (was een gebruikt exemplaar uiteraard) het raam niet werkte. Zag er tegenop om de boel weer open te maken, maar na een paar maanden toch maar gedaan. Bleek dat ik simpelweg het stekkertje vergeten was.joris1806 schreef: ↑zo 15 sep, 2024 18:55Dank je wel. Inderdaad, nooit geweten waar deze voor diende. Lekker stom van me, volgende keer eerst maar het instructieboekje lezen. Dank voor je snelle reactie.