Bij vervangen spieigelblad (geen verwarming meer) blijkt dat de spiegelmotor links/rechts niet meer werkt en er een wit staafje is afgebroken. Wie kan mij helpen aan een werkend exemplaar.
Wat ik wel tegenkwam van een linkerpsiegel in eigen voorraad is een motor met een 8 polige stekker (2x 4 dunne pooltjes to elkaar)? ik kom geen saab nummers tegen maar zou dit dan een motr zijn voor spiwegel met geheugen? Die is dan in de aanbieding. Hij kwam van een 9-5 links waarvan ook het blad een dimfunctie had, maar die heeft een eigern aansluiting achter op het blad
Rob
spiegelmotor 9-5 links gezocht
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: spiegelmotor 9-5 links gezocht
je zou orphy of rademaker kunnen vragen. j en d zal ook wel iets hebben liggen. Meestal een
compleet exemplaar trouwens.
compleet exemplaar trouwens.
-
Volvorob57
- Geregistreerd lid
Re: spiegelmotor 9-5 links gezocht
inmiddels voorzien. Van alle citroens en nog veel meer merken zijn ze gelijk inclusief de aansluitingen! Dua nu 2 nieuwe voor 21 euro totaal (onder de 20 euro anders verzendkosten) in de bus via Amazon. Dacht gelijk maar straks beide kanten vervangen na 19 jaar. Niks op aan te merken dus. Nog steeds wel een exemplaar over met geheugenfunctie met 8 polige stekker eraan. Ik hoor wel wie daar behoefte aan heeft.