Via de zoekfunctie niet wijzer geworden en ik ben 1000km van de Saab vandaan, dus zelf klooien gaat niet.
De klep sluit dus niet meer, nogal lastig met een hond achterin.
Ik denk dat het zwarte palletje in de weg zit, maar weet het niet zeker.
Iemand een suggestie om dit op te lossen? Anders wordt het een retour Pijnacker.
Ik heb dit een paar jaar geleden een aantal keren gehad en ik weet het uiteindelijk aan het indrukken van de schakelaar terwijl ik hem dicht deed. Sindsdien gooi in hem dicht met het interne handvat, nooit meer last van gehad. Niet bepaald wetenschap, geen idee in hoeverre dat toeval was, maar wellicht een poging waard.
Het zou ook kunnen dat het slot in zijn eerste stand zit dichtgeklikt, dan zit hij er tussenin.
Je sleutel kun je in het dichtgeklikte deel steken (waar normaal de pin van het vaste deel zit) en hem verder op slot duwen, daarna is hij met het handvat weer los te klikken.
Genoemde oplossingen kunnen een tijdje goed werken en daarna is het toch einde oefening.
Die dingen zitten helemaal 'geklonken' in elkaar om het slijtagedeel heen. Ik had er 1 op reserve
voor het geval dat want op de camping in z frankrijk bij 35 graden is dit gedoe van niks.
Wist niet dat die dingen ook nog nieuw verkrijgbaar zijn. Sowieso een fijner idee want ze zijn inmiddels allemaal
25 jaar oud of zo.