Ik wil de Xenon (die begint te knipperen) vervangen door LED
Zijn er voor de Dame Edna specifieke LED lampen nodig?
Waar kan ik deze het beste bestellen en heeft iemand inbouwtips?
Dank
LED Koplamp in Dame Edna
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: LED Koplamp in Dame Edna
Reierparts heeft ze, weet je zeker dat het past. Heb ze sinds een paar maanden naar tevredenheid in de auto.
-
vel0city
- Donateur (2x)

Ik rij nu ruim 2,5 jaar rond met Reier's LEDs. Een hele verbetering t.o.v. de xenon lampen die er in zaten, je hebt een puist meer licht zonder het lichtbeeld te veranderen en seinende medeweggebruikers tegemoet te zien komen. Als ik als tip mag geven: als je toch bezig bent, vervang je stadslichtjes ook voor LED varianten, niet alleen zodat het geheel er beter uit ziet (geloof me, het aanzicht van een helder wit LED dimlicht en zo'n gloeiende spijker van een stadslichtje ernaast is niet om aan te zien
. Dat ziet er namelijk zo uit: viewtopic.php?f=8&t=185282&start=30#p1993313 ), maar ook om het plastic kapje wat in de lamp over je stadslicht zit te beschermen, die dingen verkleuren door de jaren heen door de hitte van het lampje, daar heb je met LED geen last meer van.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Voordeel van de set van Reierparts is dat die lampjes er al bij zitten 
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Hier hetzelfde rij er ook al een heeellllleeee tijd mee.vel0city schreef: ↑wo 01 apr, 2026 10:38Ik rij nu ruim 2,5 jaar rond met Reier's LEDs. Een hele verbetering t.o.v. de xenon lampen die er in zaten, je hebt een puist meer licht zonder het lichtbeeld te veranderen en seinende medeweggebruikers tegemoet te zien komen. Als ik als tip mag geven: als je toch bezig bent, vervang je stadslichtjes ook voor LED varianten, niet alleen zodat het geheel er beter uit ziet (geloof me, het aanzicht van een helder wit LED dimlicht en zo'n gloeiende spijker van een stadslichtje ernaast is niet om aan te zien. Dat ziet er namelijk zo uit: viewtopic.php?f=8&t=185282&start=30#p1993313 ), maar ook om het plastic kapje wat in de lamp over je stadslicht zit te beschermen, die dingen verkleuren door de jaren heen door de hitte van het lampje, daar heb je met LED geen last meer van.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Hoef weinig toe te voegen denk ik, haha. Thanks heren!
Als er nog specifieke vragen zijn hoor ik het wel
Als er nog specifieke vragen zijn hoor ik het wel